جانشین پلیس راه استان گیلان:

سهولت تردد در جاده‌های گیلان/مصدوم شدن ۱۳ نفر بر اثر تصادف در شبانه روز گذشته

جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌های استان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه گیلان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۰ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر آن ۱۳ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی افزود: تخطی از سرعت مجاز، عدم توجه به جلو بیشترین علت این تعداد از سوانح جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان بوده است.

جانشین پلیس راه گیلان، با اشاره به اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است، گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

سرهنگ جابر صفاری، از سهولت تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، درحال حاضر ترافیک عادی و روان است.

وی، به وضعیت جوی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به استقرار سامانه هوای صاف و پایدار، رانندگان می‌توانند با پرهیز از رفتار‌های پرخطر از جمله سبقت و سرعت غیر مجاز در جاده‌ها و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی از هرگونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

جانشین پلیس راه گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

تردد در جاده‌های گیلان عادی و روان است

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.