جشن ازدواج ۲۶۰ زوج جوان از سراسر کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عاشقانی که در حرم مطهر رضوی پیمان عاشقی بستند/ ۲۶۰ زوج زندگی مشترک خود را آغاز کردندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام مشیری کارشناس مذهبی در مراسم ازدواج ۲۶۰ زوج جوان در حرم علی بن موسی الرضا (ع) به تبیین زندگی به سبک قرآن واهل بیت (ع) پرداخت و گفت: مسلمان باید در تمام شئون زندگی از جمله ازدواج، تربیت فرزند و همسرداری به اهل بیت (ع) و کتاب خدا مراجعه کنند.

وی افزود: مهمترین نقش زن در محیط خانواده ایجاد آرامش برای همسر و فرزندان است.

مشیری اظهار داشت: یکی از آداب تربیت و پرورش فرزند به سبک قرآن، جذب فرزند در محیط خانه است، که این امر مهم با ایجاد آرامش در محیط خانه توسط والدین میسر می‌شود.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: زندگی اهل‌بیت (ع) را در متن زندگی خود قرار دهید نه در حاشیه و از زندگی سراسر نشاط و آرامش امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) درس بگیرید.

وی ادامه داد: پدر و مادر الگوی فرزندان هستند، پس بکوشید بهترین الگو باشید چرا که پدر و مادر حکیم و فهمیده فرزندی عالم را پرورش می‌دهند.

جشن ازدواج ۲۶۰ زوج جوان که از شهر‌های اصفهان و یزد و در قالب اردوی فرهنگی زیارتی به حرم مطهر رضوی مشرف شده بودند، در رواق کوثر بارگاه مطهر علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه و معنوی پس از زیارت امام رضا (ع) با استقبال خادمان بارگاه منور رضوی و دریافت شاخه‌های گل اهدایی به محل مراسم در رواق کوثر هدایت شدند.


انتهای پیام//آ. ف


وصل عشقی زیر سایه‌ی آفتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار