نخستین همایش ملی کاربردی در حوزه علوم انسانی با محوریت گام دوم رهبری در دانشگاه آزاد ساوه برگزار شد .

نخستین همایش ملی کاربردی در حوزه علوم انسانی با محوریت گام دوم رهبری در ساوهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نخستین همایش ملی کاربردی در حوزه علوم انسانی با گرایش مدیریت، روانشناسی و علوم تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه برگزار شد.

نیکوکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه  در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محور‌های این همایش را اقتصاد مقاومتی، بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب در گام دوم در حوزه آینده پژوهی و تاب آوری اقتصاد مقاومتی از دیدگاه علوم انسانی، روانشناسی و مدیریت عنوان کرد.

نیکوکار افزود: فراخوان این همایش از زمستان سال ۱۳۹۶ آغاز و با تشکیل کارگروه و دبیرخانه در واحد ساوه بالغ بر ۱۶۵ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شد و با اتمام مهلت ارسال مقالات و انجام داوری، ۹۰ مقاله مورد تائید هیات داوران قرار گرفت و ۲۲ مقاله به صورت ارائه و پوستر برگزیده شدند.

وی با بیاناینکه سخنران ویژه این همایش دکتر بیات عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین است اضافه کرد: ترویج گفتگو و نزدیک کردن افکار مختلف در محیط‌های دانشگاهی که از جمله رسالت‌های واقعی دانشگاه در حوزه پژوهش است و نیز بروز کردن اطلاعات دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این همایش ملی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه تصریح کرد: تصمیم دانشگاه بر این است که این همایش ملی به صورت سالانه با کیفیت و کمیت مطلوب تری برگزار شود و جامعه دانشگاهی کشور از آثار و برکات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ج

نخستین همایش ملی کاربردی در حوزه علوم انسانی در ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.