امیر نجفی پور در نشست خبری:

"جشنواره جوان سرباز" ویترین استعدادپروری دوره سربازی است

جانشین رئیس سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: می‌خواهیم سربازی دوره‌ای برای استعداد پروری و مهارت آموزی باشد.

هدف اصلی جشنواره توجه بیشتر به نسل آینده ساز کشور استبه گزارش  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ فرشاد نجفی پور جانشین رئیس سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح صبح امروز در نشست خبری با عنوان جشنواره جوان حضرت علی اکبر و هفتمین آیین تجلیل از فرماندهان نمونه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (جوان سرباز ودجا) جشنواره‌ای سراسری است که از رده‌های صفی تا بالاترین رده‌های ستادی در وزارت دفاع برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح مفتخر است تا میزبان یازدهمین دوره جشنواره باشد.

نجفی پور هدف این جشنواره را توجه بیشتر به نسل آینده ساز کشورمان دانست و اظهار کرد: ما به طور کلی قصد داریم دوره سربازی را به دوره استعداد پروری و مهارت آموزی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که نگاه ما به سربازان نگاه استعداد پروری باشد، باید برای این کار یک ویترین و محل نمایش داشته باشیم و این جشنواره محل نمایش نگاه جدید نیرو‌های مسلح به سربازی است.
 
جانشین رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اظهار کرد: ما سعی داریم در این جشنواره قله های مواردی جدیدی که باید در آینده مورد توجه قرارگیرد را به نمایش بگذاریم تا بقیه جمعیت جوان کشورمان که در محدوده خدمت سربازی قرار می گیرند متوجه روند و انتظارات جدید از سربازان شوند.

وی ادامه داد: در این جشنواره قرار است در کنار کشف استعدادها، نتایج استعداد پروری ها را به نمایش بگذاریم.

نجفی پور درباره زمان و محل برگزاری این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره روز هفتم اسفند ماه برگزار می شود و تعداد ٢٠ نفر از سربازان وزارت دفاع در ١٠ موضوع انتخاب شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی افزود: سخنران این مراسم به احتمال زیاد امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.

جانشین رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اظهار کرد: از دوره چهارم جشنواره مقرر شد تا از فرماندهانی که بیشترین ارتباط را با سربازان داشته و نقش مهمی در استعداد یابی دارند هم تجلیل شود و در این دوره از ١٠ تن از فرماندهان وزارت دفاع تجلیل می شوند.

وی در پاسخ به سوالی درباره محور‌های این جشنواره تصریح کرد: یازدهمین جشنواره علی اکبر در ١٠ محور برگزار می‌شود.

نجفی پور درباره تغییرات جشنواره یازدهم نسبت به دوره‌های گذشته، اظهار کرد: سطح برگزاری جشنواره هر دوره نسبت به دوره گذشته ارتقا یافته و در هر دوره تعداد برگزیدگان نسبت به دوره قبلی بیشتر شده است.

جانشین رئیس سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح با اشاره به ارتقای روحیه سربازان نسبت به سال‌های گذشته تاکید کرد: من ۳۵ سال است با سربازان وظیفه زندگی می‌کنم و مشاهده می‌کنم که امروز روحیه سربازان جامعه ما نسبت به ۲۰ سال گذشته بسیار بهتر و مثبت‌تر شده است.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در ١٠ محور اصلی با عناوین «سرباز، ورزش و تربیت بدنی»، «سرباز، نظم و انضباط اجتماعی»، «سرباز، دینداری و بصیرت»، «سرباز، سازندگی و تفکر بسیجی»، «سرباز، خلاقیت، ابتکار و فناوری»، «سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار ملی»، «سرباز، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات»، «سرباز، ایثارگری و فداکاری»، «وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته» و همچنین «سرباز، مسئولیت‌پذیری و خانواده» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار