نماینده استاندار خراسان رضوی در امور اقتصادی:

برای رفع مشکلات اقتصادی، به مشارکت مردم نیاز داریم

نماینده استاندار خراسان رضوی در امور اقتصادی گفت: رفع مشکلات حوزه صنعت، سرمایه گذاری و تولید در دست دولت و استانداری نیست آنچه هست درتوان خود مردم است.

برای رفع مشکلات اقتصادی، مردم باید ورود کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حقیقی نماینده استاندار خراسان رضوی در امور اقتصادی در جمع تحلیلگران و صنعت گران تربت جام گفت: اقتصاد اگر دولتی شده اشتباه بوده و اگر دولت ورود کرده اشتباه بالاتری بوده است و باید بخش خصوصی و مردمی به اقتصاد ورود کند و این حقیقت موضوع است.


وی ادامه داد: مسیر مثلث اقتصادی کمک برای فعالیت‌های مردم نهاد و تجمیع سرمایه‌های خرد و کوچک برای اجرای طرح‌های اقتصادی توسعه نگر است.

نماینده استاندار خراسان رضوی در امور اقتصادی بیان کرد: طرح‌های توسعه اقتصادی و راهکار‌های معین که در سایر نقاط کشورتوسط مردم پیاده شده تدوین راه می‌کند که از چه مسیری می‌توانیم استفاده کنیم.

حقیقی تصریح کرد: جلسات هم اندیشی وآموزشی برای رفع مشکلات اقتصادی تدارک خواهد شد و طرح‌هایی که درسفراستانداربه تربت جام تفاهم نامه امضا شده بازبینی ومورد بررسی جدید قرار می‌گیرد تا با کمک هم اجرایی شود.

در ادامه فرماندارتربت جام گفت: رفع مشکلات تولیدی اولویت یک فرمانداری است و مواردی که در شهرستان قابل حل باشد با اقتدار پیگیری و حل خواهیم کرد و اگر نشد در سطح استان و وزارت هم باشد مدیران کل پیگیر خواهند شد و قرار نیست یک واحد تولیدی به خاطر یک کار جزیی سال‌ها بماند.

مرتضی حمیدی افزود: مهمترین چالش دولت اقتصادی است که اگر برطرف شود سایر چالش‌ها برطرف خواهد شد و ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در حوزه اقتصاد است.


وی تصریح کرد: صاحبان تولید و صنعت گران بایدانگیزه داشته باشند و مدیران باید‌بروکراسی اداری را از جلوی راه سرمایه گذران بردارند و نباید چشم به دشمن داشته باشیم.


فرماندار تربت جام افزود: یک سرمایه گذار ۱۰ سال است که ۱۰۰میلیارد تومان برای کارخانه سیلیس تربت جام سرمایه گذاری کرده با پیشرفت صد درصدی، اما به خاطر یک مشکل کوچک ده سال است که کارخانه خوابیده است.

حمیدی  گفت: استانداری خراسان رضوی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و‌ مثلث توسعه اقتصادی به صورت عملیاتی ورود کرده و با افتخار در خدمت سرمایه گذاران است.


وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی با مشارکت مردم اتفاق می‌افتد و دولت توانایی اشتغال جوانان بیکار را ندارد و مشارکت مردم مورد نیاز است.

 


انتهای پیام//ز. ج

اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی با مشارکت مردم اتفاق می‌افتد

برچسب ها: صنعت ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.