نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر تداوم پروازهای های همدان - مشهد تاکید کرد.

تاکید نماینده همدان و فامنین بر تداوم پروازهای های همدان - مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی لغو پرواز‌های همدان – مشهد را غیرقابل قبول دانست.
وی با اشاره به اینکه ۸۰ میلیارد تومان برای برج مراقبت فرودگاه بین المللی همدان هزینه شده است، گفت: چشم انداز فرودگاه همدان افزایش و تقویت پرواز داخلی و راه انداری پرواز‌های خارجی به مقصد نجف، دبی و دیگر نقاط دنیا است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تعطیلی پرواز همدان - مشهد، گفت: هیچ توجیهی از سوی مدیران فرودگاه و استان در این زمینه قابل قبول نیست و باید به طور جدی پیگیر رفع مشکلات و ادامه‌ی پرواز‌ها و رونق فرودگاه همدان باشند.
خجسته استقبال مردم استان همدان در استفاده از پرواز‌های همدان به مشهد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به نزدیکی به نوروز و افزایش تقاضا برای پرواز همدان – مشهد ،تعطیلی این خط پروازی به دلیل چارتر بودن به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مدیران مجموعه باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.
وی گفت: با پیگیری نمایندگان استان و استاندار ،فرودگاه همدان ،مسیر رونق و پیشرفت را طی خواهد کرد و نمایندگان استان آمادگی دارند تا همه‌ی تلاش و پیگیری‌های خود را برای تداوم این پرواز‌ها  در فرودگاه همدان به کارگیرند.
نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی گفت :  پرواز‌های همدان – مشهد با پیگیری مسئولان و حمایت نمایندگان و استانداری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/د.ا

تعطیلی پرواز همدان مشهد قابل قبول نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.