امیدواریم با برگزاری نمایشگاه های عکس بتوانیم مردم را با هنر عکس و عکاسان پیوند بزنیم

مدیر گروه بین المللی عکاسان آزاد گفت: ما به دنبال این هستیم که با برگزاری نمایشگاه های عکس بتوانیم مردم با هنر عکس و عکاسان پیوند بزنیم و آنها را برای برپایی این نوع برنامه های فرهنگی مشتاق کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا ناصری مدیر گروه بین المللی عکاسان آزاد دیروز در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد در اصفهان اظهار داشت: امسال اقدام به برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد در استان‌های مختلف کردیم که تاکنون این نمایشگاه در تهران، همدان، بیرجند و قائم شهر برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز این نمایشگاه عکس در اصفهان کلید خورد، بیان داشت: در این نمایشگاه ۳۹ اثر از عکاسان داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده سات که هشت اثر آن از کشور‌های کانادا، هلند، آلمان، کره جنوبی و افغانستان است.

مدیر گروه بین المللی عکاسان آزاد ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ترویج و نشر عکاسی و تبادل افکار بین هنرمندان عکاس برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ هزار نفر از ۱۷ کشور عضو تشکل عکاسان آزاد هستند، ادامه داد: در این نمایشگاه اثرات پنج هنرمند عکاس از اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

رضایی با اعلام اینکه در ایران هنوز ارتباط بین مردم و عکاسان آن گونه که باید شکل نگرفته است و همین مسئله کار عکاس را سخت کرده است، ابراز داشت: هر گاه یک عکاس اقدام به عکس انداختن از فردی می‌کند مردم این حس را دارند که شاید مورد سوء استفاده قرار بگیرد و این در حالی که در کشور‌های خارجی عکاسان با این مشکل مواجه نیستند.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که با برگزاری نمایشگاه‌های عکس بتوانیم مردم با هنر عکس و عکاسان پیوند بزنیم و آن‌ها را برای برپایی این نوع برنامه‌های فرهنگی مشتاق کنیم. 

 
انتهای پیام/م 
 

مراسم افتتاح اولین نمایشگاه گروهی عکاسان آزاد در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.