برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌ آموزان دختر در همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان از برگزاری مسابقات ورزشی دانش ‌آموزان دختر در استان خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه بعد از چند مرحله رقابت مرحله سوم از سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌ آموزان دختر استان همدان،افزود: این دوره از مسابقات با رویکرد مدرسه قهرمان و کانون قهرمان در روز‌های اول، دوم و سوم اسفند ماه سال جاری و در ۵ رشته مقطع برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات هندبال متوسطه اول هفت تیم از ناحیه یک و ۲ همدان، قروه درجزین، خزل، ملایر، نهاوند و سامن با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود: در پایان تیم ملایر مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم‌های سامن و نهاوند به ترتیب دوم و سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: در مسابقات هندبال متوسطه دوم نیز ۵ تیم از نواحی یک و ۲ همدان، ملایر، سامن و قروه درجزین حضور داشتند که در نهایت تیم ملایر به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های سامن و ناحیه ۲ همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

جعفری به برگزاری مسابقات تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر استان در سالن ورزشی اکباتان همدان اشاره کرد و اظهار داشت: در مسابقات تنیس روی میز متوسطه اول ۴ تیم از نواحی یک و ۲ همدان، سردرود و اسدآباد با هم رقابت کردند که در پایان رقابت‌ها بعد از تیم ناحیه ۲ همدان که به مقام قهرمانی رسید، ناحیه یک همدان دوم شد و تیم اسدآباد در مقام سوم قرار گرفت.

وی افزود: در مسابقات تنیس روی میز متوسطه دوم نیز پنج تیم نواحی یک و ۲ همدان، اسدآباد، رزن و ملایر حضور داشتند که در نهایت تیم‌های ناحیه ۲ همدان، اسدآباد و ناحیه یک همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون متوسطه اول دانش آموزان دختر استان که در سالن ورزشی هفتم تیر همدان برگزار شد، یادآور کرد: در پایان این رقابت‌ها نیز تیم ناحیه یک همدان به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های نهاوند و ناحیه ۲ همدان به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: مرحله چهارم و پنجم رقابت‌های ورزشی دانش آموزان دختر استان همدان در روز‌های نهم، دهم، پانزدهم و شانزدهم اسفندماه در ۲ سالن ورزشی برنا و اکباتان به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.