طاهرنژاد درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نبود تجربه کافی مهم‌ترین علت مشکلات اقتصادی دولت/ نقد منصفانه حق اصلاح طلبان است/ چاره ای جز حمایت از دولت نداریم

نبود تجربه کافی در اداره شرایط سخت، مهمترین علت مشکلات اقتصادی دولت/ نقذ منصفانه حق اصلاح طلبان است/ چاره ای جز حمایت دولت نداریمعضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تنها گذاشتن دولت را کلید حل مشکل ندانسته و کم تجربگی را مهمترین علت مشکلات اقتصادی برشمرد.


یدالله طاهرنژاد عضوشواری مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به ارزیابی عملکرد اصلاح‌طلبان در حمایت از روحانی پرداخت و گفت: اصلاح طلبان طبق سیاستشان، نقد مشوقانه و منصفانه و البته حمایت را در دستور کارشان قرار دادند تا به این واسطه بشود برخی از مشکلات را حل کرد و در مواقع حساس تصمیم گیری نیز به کمک دولت بروند.

وی تاکید کرد: دولت‌ها اگر از طرف مردم حمایت نشوند، یقینا نمی‌توانند در شرایط سخت کشور را اداره کند، بنابراین ما الان چاره‌ای جز حمایت از دولت نداریم و نمی‌توانیم وسط راه بگوییم که دیگر نیستیم، زیرا هم سهیم هستیم، هم مسئولیم وهم باید پاسخگو باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: ببینید این حق اصلاح طلبان است که دولت را نقد کنند و اصولگراها هم همچنین، اما باید کمک کنند، زیرا بالاخره اصلاح طلبان هم کمک کردند که این دولت شکل بگیرد و برای همین نمی‌توانند حمایتشان را صرفا به خاطر نارضایتی در عملکردها، از دولت قطع کنند.

وی ادامه داد: با سکوت دولت و بی حمایتی‌های اصلاح طلبان، مشکلی حل نمی‌شود مگر اینکه اصولگرا‌ها منتظر باشند که دولت شکست بخورد تا بتوانند از این مساله در آینده استفاده کنند، از طرف دیگر اگر اصلاح طلبان هم به دلیل اینکه دولت نتوانسته به وعده‌هایی که داده و انجام نشده پاسخ روشنی بدهد، حمایت هایشان را قطع کنند، دولت با تمام مشکلاتی که دارد، در وسط میدان تنها می‌ماند.

طاهرنژاد همچنین با اشاره به برخی انتقادات وارده به دولت، افزود: ببینید، واقعیت این است که دولت دوم آقای روحانی در حوزه اقتصاد موفق عمل نکرد، در حالی که از نظر مهار تورم، مهار قیمت ارز، کاهش نرخ بیکاری و ارتقاء نرخ رشد، دولت اول آقای روحانی موفق بود و به همین علت در جریان انتخابات، مردم اقبال بیشتری به ایشان دادند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در دور دوم به دلیل تشدید تحریم‌ها و موانع بین المللی، دولت دوم روحانی کارش سخت شد، ضمن اینکه تیم اقتصادی منسجمی هم نداشته و ندارد و متاسفانه الان دولت خلاصه شده در چند نفر و در واقع چند نفری که تجربه کافی و دانش وافی برای اداره شرایط سخت اقتصادی را ندارند و همین مساله نیز روز به روز بر حجم مشکلات و انبوه گله مندی‌ها می‌افزاید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
این دولت ناکارامد آبرویی برای اصلاح طلب ها نگذاشته !!!!!!!!!!!! فقط حرف
آخرین اخبار