عبدخدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با تمام توان باید در این جنگ اقتصادی علیه قدرت پوشالی غرب بجنگیم

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: باتمام توان باید در این جنگ اقتصادی علیه قدرت پوشالی غرب بجنگیم.

مسئولان اجازه ندهند که پرونده حضور غرب مجددا در ایران باز شودمحمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره بدعهدی اروپایی‌ها با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ضرورت اجرایی کردن منویات ایشان در کشور گفت: دوستان من نظیر شهید مجتبی نواب صفوی، شهید سیدعبدالحسین واحدی، شهید خلیل طهماسبی و شهید سیدمحمد واحدی تنها به سبب نزدیکی و هم‌پیمان شدن ایران با غرب به شهادت رسیدند، بنابراین اکنون هم به سبب همین خون‌هاست که ایران امروز توانسته به عنوان کشوری مستقل در برابر جهنمی‌ترین قدرت دنیا یعنی آمریکا بایستد.

وی ادامه داد: آنچه امروز برهمگان روشن است این نکته است که نظام سرمایه داری آمریکا اصولا باج خواه بوده و هرگز قانع نخواهد شد. همچنین بر سر تصویب برجام هم شاهد بودیم که این توافق درحالی به تصویب رسید که بسیاری از حقوق دانان کشور به امضای آن اعتراض داشتند. اما به راستی نتیجه تصویب برجام چه بود.

عبدخدایی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و منافع غرب همواره دشمن شماره یک کشور و ملت ایران بوده است. همچنین در جریان کودتای ۲۸ مرداد هم شاهد بودیم که یکی از دلایل شکل گیری این کودتا این موضوع بود که  مصدق گمان می‌کرد می‌تواند به وسیله آمریکا انگلیسی‌ها را بیرون کند در حالی که انگلیس و آمریکا دستشان در یک کاسه بود و آمریکا زمانی که منافع انگلیس را در خطر دید جریان ۲۸ مرداد را شکل داد؛ بنابراین واشنگتن و غرب تنها منافع خود را در نظر دارند.

وی افزود: ما ملتی قهرمان و شیعه هستیم که الگوی‌مان امام حسینی است که همراه ۷۲ تن از یارانش در برابر ظلم ایستاد؛ بنابراین حال که دشمن جنگ اقتصادی را علم کرده است باید باتمام توان در این جنگ اقتصادی بجنگیم چرا که اگر در این جنگ اقتصادی پیروز شویم که انشاءالله پیروز خواهیم شد قدرت پوشالی آمریکا را در غرب آسیا و حتی در آسیای جنوب شرقی را خواهیم شکست.

انتهای پیام/

برچسب ها: پالرمو ، CFT ، آمریکا ، برجام ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
درود بر عبدخدایی
آخرین اخبار