سرمربی تیم ملی بسکتبال استرالیا به تهران نیامد!

سرمربی تیم ملی بسکتبال استرالیا تیم ملی بسکتبال کشورش را در پنجره ششم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین همراهی نکرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال استرالیا به تهران نیامد!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم های ملی بسکتبال ایران و استرالیا امروز در آخرین دیدارشان در رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 چین از ساعت 18 در تالار آزادی به مصاف یکدیگر می روند تا پرونده بازی هایشان در این رقابت ها بسته شود.

کانگورها در حالی در این مسابقه به میدان می روند که بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد و با بازیکنانی به تهران آمده اند که برخی از آن ها نخستین بازی ملیشان را انجام می دهند، آن ها همچنین تاکنون حضور خود در رقابت های جام جهانی 2019 چین را قطعی کرده اند و با 21 امتیاز در صدر جدول گروه F  این رقابت ها قرار دارند.

تیم ملی بسکتبال ایران در طرف مقابل اما شرایط بسیار متفاوتی دارد. شاگردان شاهین طبع در بازی گذشته خود و در تالار آزادی با نتیجه 97 - 89 مغلوب ژاپن شدند تا جایگاه دومی خود در گروه F این رقابت های را از دست بدهند مسیر صعودشان به جام جهانی کمی با مشکل مواجه شود.

استرالیایی ها علاوه بر این که برای انجام این بازی با بازیکنان با تجربه خود به تهران نیامده اند سرمربی خود را هم همراه ندارند. ظاهرا دلیل غیبت این سرمربی اهمیت رقابت های لیگ بسکتبال استرالیاست و از آن جایی که این سرمربی هدایت یکی از تیم های لیگ این کشور را هم بر عهده دارد تصمیم گرفته است تا تیم کشورش را در این بازی تشریفافتی برای کانگورو ها همراهی نکند.

آسمان خراشان کشورمان که در دو مصاف اخیرشان مقابل استرالیا شکست خورده اند باید برای نهایی کردن صعودشان به رقابت های جام جهانی از سد این تیم بگذرند وگرنه شرایط حضور ان ها در این رقابت ها به نتایج دیگر تیم ها بستگی دارد.

مهران شاهین طبع در بازی امروز بازیکنانی چون حامد حدادی ، ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه را در اختیار ندارد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی بسکتبال ایران - استرالیا/ پرش از روی کانگورو‌ها برای صعود به جام جهانی

بررسی راه‌های صعود تیم ملی بسکتبال کشورمان به جام جهانی

دیدار بسکتبال ایران - ژاپن/ جنگ جهانی با سامورایی‌ها این بار زیر سبد


انتهای پیام/

غیبت سرمربی کانگورو ها در سفر به تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار