رقابت بیش از هزار کودک بیرجندی در جشنواره قرآنی

هزار و ۲۰۰ کودک بیرجندی، در جشنواره قرآنی رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلمانی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: جشنواره قرآنی رقابت ۱۲۰۰ کودک بیرجندی در جشنواره قرآنی کودک، ویژه گروه پیش از دبستان و برای ایجاد شور و نشاط قرآنی بین کودکان برگزار می‌شود.

وی  افزود: این جشنواره در ۴ رشته نمایش، سرود، حفظ و نقاشی با مضامین قرآنی، مذهبی و انقلابی برگزار می‌شود که بخش نمایش و سرود هفته گذشته در مهد‌ها برگزار شد و فیلم‌ها نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری می‌شود.

سلمانی ادامه داد: بخش نقاشی این جشنواره نیز امروز برگزار شد و بخش حفظ قرآن نیز، فردا آغاز می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه حدود ۱۲۰۰ نفر در چهار رشته این جشنواره در شهرستان بیرجند نام نویسی کرده‌اند، افزود: این کودکان از ۴۵ مهد و پیش‌دبستانی بیرجند هستند که در دو بخش انفرادی و گروهی با هم رقابت می‌کنند.

 سلمانی گفت: در پایان جشنواره مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌هایی که بالاترین امتیاز را کسب کنند به عنوان مراکز قرآنی برتر در حوزه کودک شناخته می‌شوند و علاوه بر این هدایایی برای تمام افراد شرکت‌کننده در این جشنواره در نظر گرفته شده است که ۹ اسفند در اختتامیه جشنواره به شرکت‌کنندکان اعطا می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

۹ اسفند اختتامیه جشنواره قرآنی  کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.