رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: به منظور تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط تا کنون مبلغ ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی استان پرداخت شده است.

۴۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی افزود: در حال حاضر ۵۱ متقاضی درخواست تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام نموده اند که تا کنون ۴۲ مورد آن در کارگروه بررسی و پس از تصویب و به بانک‌های عامل مربوطه معرفی شده است.

وی بیان کرد: از ۴۲ مورد پرونده ارجاع شده به بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات رونق تاکنون ۲۱ مورد با مجموع ۴۹ میلیارد تومان پرداخت و مابقی در دست اقدام می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: به منظورحمایت از واحد‌های تولیدی  از ابتدای سال جاری تا ابتدای اسفندماه ۷۱ جلسه کارگروه تسهیل با تصویب ۴۰۲ مصوبه در زمینه‌های بانکی نظیر تسهیلات سرمایه ثابت، سرمایه در گردش , تعیین تکلیف بدهی معوق، انرژی، امورمالیاتی، تامین اجتماعی و سایر موضوعات انجام گرفته است.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.