آیت‌الله علوی‌گرگانی عنوان کرد:

واکنش آیت الله علوی گرگانی به افزایش روز افزون قیمت اقلام/از ظرفیت های مردمی و نخبگان برای رفع مشکلات کشور استفاده کنید

آیت الله علوی گرگانی گفت:هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت در محصولات مختلف روی می‌دهد و قیمت سکه و دلار هر روز بیشترمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار قدیری ابیانه کارشناس بین الملل که در دفتر معظم له برگزار شد،گفت: مشکلات در کشور وجود دارد واینکه برخی تصور می‌کنند در این شرایط می‌توانند با زرنگی به موفقیت برسند درست نیست.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: ایران اسلامی دارای ذخایر عظیم الهی است و دارای معادن و نفت و ذخایر گازی است و باید از آن‌ها برای رفع مشکلات کشور بهره‌مند شد.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات توسط مسئولین اضافه کرد: مشکلات کشور به دلیل سوءمدیریت است، هنگامی که جامعه‌ای نظم نداشته باشد مشکلات زیاد می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: همه انبیا و پیامبران برای اصلاح مشکلات انسان‌ها آمدند تا جامعه را زنده کنند، وضع کشورمان با این درآمد‌های هنگفت مناسب نیست و درآمد‌های کشور مرده است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به گرانی و مشکلات شدید جامعه بیان کرد: هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت در محصولات مختلف روی می‌دهد و قیمت سکه و دلار هر روز بیشترمی شود.

مرجع تقلید شیعیان ابراز کرد: متاسفانه توجهی به ظرفیت‌های مردمی و نخگبان برای رفع مشکلات کشور نمی‌شود و این موضوع سبب می‌شود که مردم در سختی و فشار قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: مسئولین باید اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات کشور داشته باشند و از ظرفیت نخبگان برای بهبود شرایط کشور استفاده کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه یادآورشد: هنگامی که دنیای مردم به هم ریخته می‌شود به دین آن‌ها ضربه می‌خورد، مسئولین وظیفه دارند به دنیای مردم رسیدگی کنند و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نکنند.

انتهای پیام/ح

چرا هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار