کاشان مجهز به باند فرود بالگرد هلال احمر و اورژانس جاده ای می شود

عملیات ساخت سه باند فرود بالگرد با قابلیت دسترسی پایگاه های هلال احمر و اورژانس جاده ای در کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: این باند‌ها  برای انتقال سریع آسیب دیدگان احتمالی حادثه‌ها  با هزینه‌ای نزدیک به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته می‌شود.

وی با اشاره به جانمایی این باند‌های فرود بالگرد با هماهنگی ستاد مدیریت شهرستان افزود:  برای ساخت هر یک از این باند‌های فرود بالگرد در زمینی به وسعت یک هزار مترمربع، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان، این مهم پس از بررسی قابلیت دسترسی پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس جاده‌ای برای انتقال سریع آسیب دیدگان احتمالی حادثه‌ها به اجرا درمی آید.

شیشه فروش، آغاز ساخت یک باند فرود بالگرد را پیش‌تر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهر جوشقان قالی از توابع بخش قمصر کاشان یادآورشد و گفت:: سه باند جدید نیز در بخش‌های مرکزی، نیاسر و برزک ساخته خواهد شد.

وی، همچنین از برنامه ریزی برای ساخت در مجموع ۲۴ باند فرود بالگرد امدادی در نقاط مختلف استان اصفهان خبر داد و گفت:: یک بالگرد امدادی در این استان وجود دارد که امسال با ۳۴ سورتی پرواز، جان ۴۶ نفر از آسیب دیدگان را با انتقال سریع به مرکز‌های درمانی نجات داد.

انتهای پیام/م

پیش بینی ساخت 24 باند فرود بالگرد امدادی در نقاط مختلف استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.