گزارش بدهکاری باشگاه استقلال در مجمع فدراسیون ژیمناستیک

مجمع سالانه فدراسیون ژیمناستیک امروز با حضور اعضای مجمع در هتل المپیک برگزار شد.

گزارش بدهکاری باشگاه استقلال در مجمع فدراسیون ژیمناستیکبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع سالانه فدراسیون ژیمناستیک با ریاست احمدی معاون فرهنگی ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان و شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک و بدون حضور داورزنی معاون ورزش قهرمانی در هتل المپیک برگزار شد.

اینچه درگاهی رئیس فدراسیون و خزانه دار فدراسیون توضیحاتی را درباره عملکرد ژیمناستیک در سال ۹۷ بیان کردند.

همچنین در این مجمع تقویم اجرایی فدراسیون در سال ۱۳۹۸ را ارائه دادند.

فدراسیون ژیمناستیک ۱۱ اعزام را خواهد داشت. یکی از دستاورد‌های فدراسیون در سال ۹۷ راه اندازی دوباره لیگ ژیمناستیک پس از سال‌های طولانی بوده است.

همچنین در این جلسه اعلام شد که اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک جزو ۲۰ مدیر برتر از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شده است.

در ادامه‌ی این مجمع سالانه، از سوی خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک اعلام شد که باشگاه استقلال ۱۵۰ میلیون تومان بدون وثیقه وام از فدراسیون ژیمناستیک دریافت کرده است و قرار بر این بود که سالی ۵۰ میلیون تومان به ما پرداخت کنند. باشگاه استقلال این بدهی را پذیرفته است، ولی امسال تاکنون مبلغی را به فدراسیون ژیمناستیک پرداخت نکرده است.

فدراسیون ژیمناستیک موسسه‌ای را تاسیس کرده است که هیچ حساب مالی برای آن تاسیس نشده بود که این امر باعث شده است که این موسسه ظرف ۴ هفته شود.

در این مجمع به بدهکاری شرکت یک شرکت هواپیمایی به فدراسیون نیز اشاره شد.

در ادامه این جلسه اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک درباره مشکلاتی از جمله نبود وسایل مجهز در استان‌ها و پرداخت نشدن پول به عوامل اجرایی مسابقه‌ی استعداد‌های برتر اشاره شد. از جمله اینکه روسای هئیت‌های استانی خواستار افزایش بودجه این فدراسیون بودند. از دیگر گفته‌های روسای هیئت‌های استانی، کمبود سالن‌ها در استان‌ها بود.

در پایان این مجمع رضا بهلول زاده ملی پوش جوانان که مدال برنز المپیک جوانان را دریافت کرده بود با آمدن یک برنر اعتراضی برای ندادن نامه‌ی او به فدراسیون پزشکی ورزشی به محل برگزاری مجمع فدراسیون آمده بود. او پیش از این مصدوم شده بود و منتظر نامه‌ی فدراسیون ژیمناستیک به فدراسیون پزشکی ورزشی است.

انتهای پیام/

در مجمع سالانه فدراسیون ژیمناستیک چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار