احمدی: کسب سهمیه المپیک مقدمه‌ای برای موفقیت ژیمناستیک است

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: کسب سهمیه المپیک می‌تواند مقدمه‌ای برای موفقیت ژیمناستیک در المپیک باشد و حمایت‌های جدی تری از این رشته را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالانه فدراسیون ژیمناستیک بیان کرد: گزارشی که در این جلسه ارائه شد بسیار امیدوارانه بود و در ادامه شاهد مدال آوری در این رشته ورزشی خواهیم بود. این فدراسیون جزو معدود رشته‌هایی است که با ریاست یک خانم هدایت می‌شود و سیاست وزارت ورزش و جوانان بر این است که از بانوان استفاده شود. برخورداری از پشتوانه‌های علمی و برنامه ریزی‌های هدف دار می‌تواند موفقیت را رقم بزند.

او گفت: کسب سهمیه المپیک می‌تواند مقدمه‌ای برای موفقیت این رشته در المپیک باشد و حمایت‌های جدی تری از این رشته را می‌طلبد. پس از افت و خیز‌های فراوان در این رشته امید داریم که در عرصه‌های مختلف بین المللی رشته ژیمناستیک را موفق ببینیم. این رشته پایه و اساس و بنیان سایر رشته‌های ورزشی است.

احمدی عنوان کرد: همواره این رشته در الویت توجهات قرار داشته است. موفقیت‌های اخیر زمینه حمایت‌های بیشتر را در ادامه فراهم می‌کند. این فدراسیون در ورزش همگانی باید برنامه‌های ویژه‌ای را برای ژیمنستیک همگانی داشته باشد. در سال ۹۸ این فرصت برای ورزش ژیمناستیک باید بیشتر فراهم شود.

او افزود: مسابقات المپیاد‌های استعداد‌های برتر این رشته باید فعال‌تر و گسترده‌تر انجام شود و سرمایه گذاری بیشتری در این راستا صورت بگیرد. توجه به رده‌ی پایه رشته ژیمناستیک باعث انگیزه بازیکنان می‌شود. حمایت‌های لازم می‌توان استعداد‌های ویژه‌ای همچون سعید کیخاه ملی پوش ژیمناستیک را پرورش داد.

احمدی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که سال ۹۸ سال مالی دشواری خواهد بود و می‌طلبد در مدیریت منابع دقت بیشتری انجام شود. همچنین می‌توان با مدیریت جهادی از این شرایط عبور کرد. از اداره کل ورزش می‌خواهیم تا توجهات بیشتری به استان‌ها شود و پی گیر این موضوع خواهیم بود.

او در پایان افزود: در آخر باید از تلاش‌های فدراسیون ژیمناستیک در دو سال اخیر تشکر کرد که این رشته جزو رسته‌های موفق ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات احمدی در مجمع سالانه فدراسیون ژیمناستیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار