در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار جمعیت هلال احمر را درتیر ماه سال ۹۷ بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد‌های تیرماه سال ۹۷ سال جمعیت هلال احمر را در این بسته خبری مشاهده کنید.


۸ داروی ممنوعه برای زائران حج ۹۷

سید علی مرعشی رئیس سابق مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: به غیر از دارو‌های اعصاب و روان که نیازمند نسخه عربی است، سایر دارو‌ها را نیز می‌توان با نسخه پزشکان کاروان و پزشکان متخصص و حتی عمومی دریافت کرد.


حرکت در حوزه جوانان باید با قاطعیت بیشتری دنبال شود/ توانمندسازی نسل جوان از وظایف مهم هلال احمر

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر با  بیان اینکه نگاه مدیران ارشد جمعیت هلال احمر این است که هیچ سازمانی بر دیگری اولویت ندارد و ما یک مجموعه واحد هستیم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک ارگان فرهنگی، اجتماعی و در عین حال امدادی است، یعنی علاوه بر وظیفه امداد و نجات در حوزه فرهنگ نیز وظایفی برعهده دارد که توانمندسازی جوانان از وظایف بسیار مهم و سنگین جمعیت هلال احمر به حساب می‌آید.


توصیه‌های هلال احمر برای نجات فرد در حال غرق شدن

همزمان با آغاز فصل تابستان افراد بسیاری به مناطق ساحلی کشور سفر می‌کنند و هر ساله صدها نفر به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، دچار غرق شدگی می‌شوند.


اجرای طرح ساحلی امداد و نجات هلال احمر در کنار طرح تابستانی

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طرح ساحلی هلال احمر به مدت ۱۰۰ روز از ۲۴ خرداد تا ۳۱ شهریور در حال اجرا است.


وجود بیش از ۳۵۰۰ دستگاه دیالیز فعال در بیمارستان‌های کشور/ تولید داروهای وارداتی در داخل کشور هدف اصلی هلال احمر

رئیس سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از وجود ۳۵۰۰ دستگاه دیالیز فعال در سطح بیمارستان‌های کشور خبر داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.