فراهم شدن زمینه رفع محرومیت در روستا‌های استان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت : باهمه توان و به یاری تمام دستگاه های اجرایی می توان در راستای محرومیت زدایی وایجاد اشتغال پایدار قدم برداشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری گفت :با همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان کردستان می توان تحول بسیار خوبی برای رفع محرومیت در روستا‌های استان کردستان ایجاد کرد.

وی افزود: انجام این طرح به طور هدفمند و هماهنگ می‌تواند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد در این میان از ظرفیت و توانمندی کارشناسان پهنه مراکز جهادکشاورزی در روستا‌ها نیز نباید غافل بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:سازمان جهاد کشاورزی استان علاوه بر روستا‌های هدف در کلیه روستا‌های استان طرح‌های مختلفی در حوزه‌های دام، زراعت و باغبانی و. انجام که با هدف ایجاد اشتغال و تولید پایدار بوده است.

وی تاکید کرد:جهاد کشاورزی استان با آمادگی کامل علاوه بر ۴ روستای شهرستان دیواندره در ۳ روستای شهرستان‌های کامیاران، مریوان و قروه نیز برنامه‌ها و طرح‌هایی با هدف اشتغال پایدار در حال اجرا دارد.

جعفری یادآور شد:جهاد کشاورزی کردستان با استفاده از ظرفیت هماهنگی و همدلی در این مجموعه آمادگی دارد تعداد قابل توجهی از این ۲۰۰۰ پروژه مطرح شده در حوزه اشتغال و تولید در روستا‌های استان کردستان را اجرا نماید.

انتهای پیام/ع

فراهم شدن زمینه رفع محرومیت در روستا‌های استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.