مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای نخستین‌بار منتشر کرد؛

دست‌ نوشته رهبر انقلاب اسلامی در تجلیل از بانوی مبارز مشهدی در سال ۵۶ + عکس

مرکز اسناد انقلاب اسلامی دست‌نوشته‌‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از بانوی مبارز مشهدی در سال ۵۶ را منتشر کرد.

دست‌ نوشته آیت‌الله خامنه‌ای در تجلیل از بانوی مبارز مشهدی در سال ۵۶به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز برای نخستین بار دست نوشته آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از  بانو مبارز مشهدی انتشار یافت.

متن نامه به شرح زیر است:

«خواهر گرامی!

مفتخرم که درود و تبریک شایسته خود را به شما خانم مسلمان که با اقدام خردمندانه‌تان کوشش ارجمندی در جهت عمل به آموزش‌های اسلام و هر چه شبیه‌تر شدن به رهبران راستین دین انجام داده‌اید، تقدیم دارم

در روزگاری که ابتذال‌های زندگی و شادی‌های کوچک و غم‌های حقیر، بیشترین فضای درک و احساس و اندیشه و عمل زنان و مردان جامعه مستضعف ما را تصرف کرده و بر اثر بدآموزی‌ها و تحمیق‌های کسانی که در مسند مدیران و مدبران و راهنمایان جامعه قرار گرفته‌اند، اصول و مسائل اساسی زندگی، در بوته فراموشی افتاده و حرص و ولع به ظاهرآرائی و تجمل و اشرافی‌گری، جای هر انگیزه و خواست صادق را پر کرده است، اقدام به دور کردن زیورهای پوچ و بی‌ارزش مادی، به راستی اقدامی خردمندانه و نیز شجاعانه است. 

زیور راستین زن، همان چیزی است که چهره نمونه و درخشان زن صدر اسلام را می‌آراست و شخصیت‌های عظیمی چون دختر پیامبر و خواهر حسین علیه‌السلام را به‌سان گوهر درخشنده‌ای بر تارک انسانیت می‌نشانید. بار دیگر بر شما سلام می‌فرستم، به این امید که این گام را با گام‌های بلند بعدی در همان جهت و همان راه به کمال برسانید و خواهران مسلمان دیگر را نیز با خود در این راه هر چه بیشتر و پیشتر برید. سید علی خامنه‌ای، ۱۰ اسفند ۵۶.»

دست‌ نوشته آیت‌الله خامنه‌ای در تجلیل از بانوی مبارز مشهدی در سال ۵۶

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار