اخبار حوادث خرداد ماه ۹۷؛

انهدام باند فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت دیوار/ دستگیری زنی که همسرش را داخل بشکه سیمان دفن کرد + عکس

مهم‌ترین حوادث خرداد ماه ۹۷ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث خرداد ماه ۹۷ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


دستگیری قاپ زن حرفه‌ای در خیابان پاسداران

رئیس کلانتری 102 پاسداران گفت: با هوشیاری ماموران راکب موتورسیکلت که در پشت شمشاد‌های خیابان پنهان شده بود، دستگیر و به همراه موتورسیکلت به کلانتری منتقل شد.


انهدام باند فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت دیوار

سرهنگ مالمیر تصریح کرد: متهم در بازجویی صورت گرفته اقرار کرد: دوچرخه‌ها را از سوی فردی در قبال دریافت مبلغی در سایت دیوار بارگذاری کرده است و حاضر به معرفی این فرد است که با هماهنگی مقام قضایی، ماموران سارق اصلی را دستگیر کردند.


دستگیری زنی که همسرش را داخل بشکه سیمان دفن کرد + عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به دفن شدن جسد در داخل بشکه سیمان، موضوع جهت خارج کردن جسد به آتش نشانی اعلام شد؛ با حضور مأموران آتش نشانی، جسد از داخل بشکه سیمان خارج و مشخص شد که جسد مقتول پیش از دفن شدن توسط همسرش سوزانده شده است.


سارق کارت عابر بانک سالمندان به دام افتاد + عکس

سرهنگ داوود فرد با اشاره به اعتراتف صریح متهم به دهها فقره سرقت مشابه در شهرستان مشهد نیز گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام اقدامات ویژه پلیسی، متهم علاوه بر اعتراف صریح به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف تهران، به دهها فقره سرقت تحت پوشش مأمور در شهرستان مشهد نیز اعتراف کرد و در حال حاضر هماهنگی لازم جهت انجام تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی شهرستان مشهد نیز انجام شده تا پس از تکمیل تحقیقات در پلیس آگاهی تهران بزرگ، متهم در اختیار پلیس آگاهی شهرستان مشهد قرار گیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار