نماینده آمریکایی: دلیل اصرار کره شمالی به داشتن سلاح هسته‌ای، سیاست‌های براندازانه آمریکا است

تولسی گابارد، نماینده کنگره آمریکا دلیل متوسل شدن کره شمالی به سلاح‌های هسته‌ای را این دانست که ترامپ همچنان به دنبال حفظ سیاست‌های شکست‌خورده و براندازانه آمریکا است.

نماینده آمریکایی: دلیل اصرار کره شمالی به داشتن سلاح هسته‌ای، سیاست‌های برندازانه آمریکا استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تولسی گابارد، نماینده کنگره آمریکا و یکی از نامزد‌های حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰، در انتقاد از سیاست‌های این کشور در قبال کره شمالی دلیل متوسل شدن این کشور به سلاح‌های هسته‌ای را این دانست که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا همچنان به دنبال حفظ سیاست‌های شکست‌خورده و براندازانه این کشور است.

گابارد در توئیتر نوشت: «دلیل متوسل شدن کره شمالی به سلاح‌های هسته‌ای این است که دونالد ترامپ خواستار حفظ سیاست‌های شکست‌خورده و براندازانه ما است.»

وی افزود: «کیم می‌بیند ما در عراق، لیبی و سوریه چه کردیم و می‌ترسد که خودش نفر بعدی باشد. بدون آنکه ما سیاست‌های جنگی و براندازانه‌مان را خاتمه دهیم، کیم سلاح‌های هسته‌ایش را به عنوان بازدانده حفظ خواهد کرد.»

اظهارات گابارد در حالی مطرح می‌شود که رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکرات هسته‌ای با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به  هانوی، پایتخت ویتنام سفر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
ترامپ و هیئت حاکمه آمریکا برای کره شمالی این بهانه را دارند اگر بپذیریم که این روش دیپلماتیک درست است ( که صد البته غلط اندر غلط است ) حالا فرض کنیم مثلاً...................در مورد کشور ونزوئلا هم آیا همین طور است؟؟ آیا موشکهای بالستیک قاره پیما دارد؟؟
آیا زرادخانه های مملو از بمبهای شیمیائی و میکروبی دارد؟؟ آیا..........آیا..........آیا.........
جواب این است که آمریکا خواست با هزینه کردن از جیب گاوهای شیرده بر چاههای نفت و گاز سوریه و عراق مسلط شود و غارت وتاراج آنرا با متحدان دزد سنتی اش به سرانجام برساند پس از هشت سال جنگ نیابتی هیچ چیزی عایدشان نشد این را خود ترامپ خطاب به غولهای رسانه ای آمریکا در قلب آمریکا اعتراف کرد وقتیکه گفت : ما در سوریه و عراق چندین تریلیون دلار هزینه کردیم ولی یک دلار سود نکردیم.........حالا همین سناریو را با متحدان همراهش در آمریکای لاتین با پیاده سازی از کشور ونزوئلا بخاطر چاههای نفت و معادن و ذخائر طبیعی این کشور شروع کرده اند سپس تک تک کشورهای همسایه ونزوئلا را هم در این ماجرا درگیر خواهند کرد درست مانند سناریوی جنگ نیابتی که از اسرائیل - لبنان - سوریه - عراق - تا حتی رسیدن به مرزهای ایران را با عدم موفقیت با سر شکستگی و اتحاد محور مقاومت از آن در حال خارج شدن هستند با خفت و ذلت و با شکست.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
ننگ بر امریکای خیانتکار
آخرین اخبار