ایجاد تمدن‌های جدید با مسافرت و گردشگری

مسافرت و گردشگری موجبات پدید آورنده تمدن‌های جدید بوده و یک فرصت مناسب برای نیل به توسعه است.

شجاعی فرماندار مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: تهیه و نصب تابلو‌های معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر و روستا، آماده سازی مکان‌های ثابت و موقت برای اقامه نماز و برنامه ریزی برای برپایی نماز جماعت در محل‌های اسکان، تابلو‌های راهنمای مسافران و گردشگران در محور‌های مواصلاتی و در اختیار گذاشتن مهمانسرا‌های ادارات و دانشگاه‌ها برای میهمانان از برنامه های اجرایی در این زمینه است.

وی با بیان اینکه مهاباد هر سال در فصل گردش و مسافرت‌ها پذیرای بیشترین گردشگران است افزود: این شهرستان ظرفیت‌های بالقوه متعددی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی دارد که هر سال گردشگران زیادی را جذب خود میکند.

شجاعی با اشاره به اینکه مسافرت و گردشگری پدید آورنده فرصت‌های مناسب برای رسیدن به توسعه است. ادامه داد: در صورت عملکرد صحیح اعضای ستاد خدمات سفر و همکاری سازمان‌های مردم نهاد، میهمانان نوروزی به سفیران مهاباد بدل خواهند شد.

وی اضافه کرد: ورود مسافر و گردشگر به این شهرستان از لحاظ رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان و تبادل فرهنگی مفید و منفعت دارد و لذا باید تلاش و همت خود را جهت رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی بکار بگیریم.

انتهای پیام / س خ

برنامه های اجرایی برای ایام نوروز در مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.