آزادی اسیر فلسطینی پس از ۲۲ سال اسارت

«ایاد ابوهاشم» پس از ۲۲ سال اسارات توانست به آغوش خانواده خود در نوار غزه باز گردد.

آزادی اسیر فلسطینی پس از ۲۲ سال اسارتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «ایاد ابوهاشم» اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از 22 سال اسارات توانست به آغوش خانواده خود در نوار غزه باز گردد.

بر این اساس، «ایاد ابوهاشم» اسیر فلسطینی اهل منطقه غزه، که در ۲۲ سال گذشته در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، امروز (جمعه) با عبور از گذرگاه «بیت حانون» وارد غزه شد.

این اسیر فلسطینی قرار بود تا ماه گذشته آزاد شود اما صهیونیست‌ها به بهانه اینکه وی کد ملی فلسطینی ندارد، از آزادی او خودداری کرده بودند.

ایاد ابوهاشم، در سال ۱۹۹۷ در گذرگاه رفح به هنگام حمله مأموران صهیونیستی، با چاقو به مقابله با آن‌ها برخواست و یک مأمور صهیونیست را زخمی کرد.

طبق اعلام باشگاه اسرای فلسطینی فقط در ماه ژانویه گذشته، نیروهای صهیونیستی، ۵۰۹ فلسطینی از جمله ۸۹ کودک و هشت زن را دستگیر کردند. تا ۳۱ ژانویه گذشته، تعداد اسرای فلسطینی حاضر در زندان‌های رژیم صهیونیستی، ۵۷۰۰ تن از جمله ۴۸ زن و ۲۳۰ کودک بوده است. همچنین تا این تاریخ ۵۰۰ نفر نیز در بازداشتگاههای صهیونیست‌ها به سر می‌بردند و برخی از آن‌ها ماهها و سال‌هاست که منتظر حکم دادگاه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار