اعتصاب زنان زندانی فلسطینی وارد چهلمین روز شد

اسیران زن فلسطینی در زندان «شارون» رژیم صهیونیستی، برای چهلمین روز پیاپی در اعتراض به راه اندازی مجدد دوربین‌های نظارتی توسط مسئولان زندان‌های اشغالگران، از ترک سلول‌های خود خودداری کردند.

اعتصاب زنان زندانی فلسطینی وارد چهلمین روز شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری قدس، اسیران زن فلسطینی در زندان «شارون» رژیم صهیونیستی، برای چهلمین روز پیاپی در اعتراض به راه اندازی مجدد دوربین‌های نظارتی توسط مسئولان زندان‌های اشغالگران، از ترک سلول‌های خود خودداری کردند.

این زنان فلسطینی معتقدند نصب دوربین‌ها به آزادی آن‌ها ضربه می‌زند و آن را نقض حریم خصوصی خود در داخل زندان می‌دانند.

زنان فلسطینی به طور کامل این بخش را بسته اند و تا زمان برچیده شدن این دوربین‌ها از خروج از سلول‌های خود خودداری می‌کنند. این مسئله موجب شده است مدیر زندان و افسران امنیتی بار‌ها برای اینکه این دوربین‌ها دو ساعت و نیم در روز فعال باشد با این زنان فلسطینی مذاکره کنند، اما آن‌ها به طور قاطع با آن مخالفت کردند.

مادران این اسیران فلسطینی در پی وخامت وضع جسمانی و روانی این زنان اسیر و همزمان با ورود اعتصاب آن‌ها به چهلمین روز، زنگ خطر را به صدا درآوردند و برخی از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به نقل از دختران خود شرایط آن‌ها را توضیح دادند و حمایت از آن‌ها را خواستار شدند.

آن‌ها افزودند مقامات اشغالگر برای ساعات طولانی برق سلول آن‌ها را قطع می‌کنند و آن‌ها بدون تهویه و در فضایی با دما و رطوبت بالا باقی می‌مانند.

اوضاع روانی و شرایط بازداشت زنان اسیر فلسطینی در زندان شارون بسیار دشوار و نگران کننده است. شمار این زنان فلسطینی به ۳۴ نفر می‌رسد و علاوه بر این ۲۰ زندانی زن نیز در بازداشتگاه الدامون زندانی هستند. این زندانیان به علت تعداد زیاد در داخل سلول و حضور در سلول که از ۸۰۰ ساعت نیز فراتر رفته است با وضع بسیار دشواری روبرو هستند.

انتهای پیام/

اعتصاب ۴۰ روزه زنان زندانی فلسطینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار