ثبت پرواز یوفو توسط دوربین تلویزیون محلی! +فیلم

ثبت پرواز یک یوفوی درخشان توسط دوربین‌های یک کانال تلویزیونی محلی در آمریکا خبرساز شد.

 رویت یوفو حین پخش زنده تلویزیونی ! + فیلم////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک یوفو یا شی پرنده ناشناس را در آسمان شهر "کلیولند" در ایالت اوهایو آمریکا به تصویر می‌کشد.

این ویدئو که توسط دوربین‌های زنده تلویزیونی محلی NBC۳ تهیه شده است این شی پرنده درخشان را که با سرعتی زیاد در آسمان حرکت می‌کند، نشان می‌دهد. در حالی که این اتفاق در صبح روز دوشنبه تاریخ ۲۱ فوریه رخ داد، اما در لحظه عبور یوفو هیچ یک از خبرنگاران تلویزیونی متوجه عبور آن نشده بودند.

پس از رویت این شی پرنده ناشناس توسط یکی از شکارچیان یوفو این ویدئو در یوتیوب و در کانال UFOmania به اشتراک گذاشته شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵۰۰۰۰ بیننده داشته است و با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. کاربران این شی پرنده را سفینه فرازمینی‌ها، بالون هواشناسی، وسایل آتش بازی و انفجار گاز دانستند.

این در حالی بود که تماس یکی از کارکنان شبکه NBC با یک کارشناس ناسا یا سازمان فضایی آمریکا برای روشن شدن هویت شی پرنده ناشناس در این ویدئو با پاسخ عجیب وی همراه بود. او در جواب این پرسش شی مشکوک قابل رویت در ویدئو را تنها یک پرنده دانست. همچنین "توماس ورتمن"، یوفوشناس محلی شی ناشناس این ویدئو را یک پرنده دانست.

اما برخی کاربران در کامنت‌های خود نظرات دیگری داشتند. یکی از آن‌ها در فیسبوک این کانال تلویزیون محلی نوشت: «من نمی‌دانم این شی پرنده چیست، اما در این مطلب اشاره شده است که بنا بر گفته یک کارشناس ناسا این شی ناشناس یک پرنده بوده است. این کارشناسان ناسا احتمال می‌دهند این شی یک پرنده بوده است، چون بیشتر این‌ها در واقع یک پرنده واقعی نیستند.»

انتهای پیام/

رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان آمریکا خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
به نظر میرسه // شهاب سنگ بود // و سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
طراحی انسان کم هوشه ولی با هدفی است چون وقتی ان شی به پل میرسدبه سمت بالا مسیرش راتغییرمیدهدچون میخواهدهنوزدیده شودتبلیغ منطقه درهمان حوالیست.
آخرین اخبار