رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی تهران:

شرکت ۲۲۸۳ نفر در انتخابات اتاق بازرگانی/ رکورد دور گذشته شکسته می‌شود

بهادرانی گفت: تا کنون ۲۲۸۳ نفر در انتخابات اتاق بازرگانی تهران شرکت کرده اند و پیش بینی می‌کنیم رکورد دور گذشته شکسته می‌شود.

شرکت ۱۳۳۰ نفر در انتخابات اتاق بازرگانیبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم بهادرانی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در حاشیه نهمین انتخابات اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون ۱۳۳۰ نفر با نظم و آرامش در انتخابات شرکت کرده اند و با مشکلی مواجه نبوده ایم.

وی درباره نداشتن کارت بازرگانی برخی افراد از جمله مسعود خوانساری بیان کرد: مطابق ماده ۱۳۶ قانون تجارت افرادی که انتخاب می‌شوند برای دو سال انتخاب می‌شوند و پس از دو سال باید مجمع برگزار شده و مدیر عامل تعیین شود، اما بر اساس قانون تجارت تا زمانی که این اقدام صورت نگیرد این افراد اختیار شرکت را بر عهده دارند و این امر برای آقای خوانساری هم صدق می‌کند. نظر هیئت نظارت هم این است. نه تنها آقای خوانساری بلکه شرکت‌هایی که این ویژگی‌ها را دارند، همچنان مسئول اند.


بیشتر بخوانید: نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران آغاز شد


رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران ضمن تکذیب عدم  شرکت مسعود خوانساری گفت: از نظر ما شرکتی که اظهار نامه امضا می‌کند همچنان پابرجاست مگر آنکه خود انحلالش را اعلام کند. این شرکت هر سال اظهار نامه داده و آقای خوانساری هم به عنوان مدیر عامل، این اظهار نامه را امضا کرده است.

ساعت ۱۸ زمان اتمام انتخابات اتاق بازرگانی تهران

۱۵:۰۰: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران تعداد رای دهندگان را تا کنون اعلام کرد و گفت: تا کنون ۲۲۸۳ نفر در این انتخابات شرکت کرده اند و پیش بینی می‌کنیم رکورد دور گذشته شکسته می‌شود.

وی ادامه داد: زمان اتمام انتخابات ساعت ۱۸ است، اما در صورت مراجعه افراد سعی بر این داریم تا این زمان را تمدید کرده و شرایط را برای رای دهندگان فراهم کنیم.

زمان برگزاری انتخابات یک ساعت و نیم تمدید شد

۱۹:۰۰: بهادرانی با اشاره به حضور ۳۸۰۰ نفر در انتخابات بیان کرد: حدود سه هزار نفر از دارندگان کارت های بازرگانی و فعالان اقتصادی تا ساعت ۱۶:۳۰ در این انتخابات شرکت کرده اند.

وی به ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر از اعضای اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: این افراد قادر به شرکت در انتخابات هستند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی اعلام کرد: زمان برگزاری انتخابات یک ساعت و نیم تمدید شد.

بهادرانی تصریح کرد: تا کنون ۳۴۰۳ نفر در این انتخابات شرکت کرده اند که این میزان در مقایسه با دوره قبل ۷۵ نفر افزایش یافته است.

اتمام  رای گیری نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران

۲۱:۳۰: رای گیری نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران، با ۳۴۱۷ رای و نظارت هیئت عالی به اتمام رسید.

انتهای پیام/

تکذیب عدم شرکت مسعود خوانساری در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار