کاظمی مطرح کرد؛

برخی فعالیت‌های امور تربیتی را کوچک جلوه می‌دهند/ افزایش سهم فعالیت‌های پرورشی در سیاست‌های آموزش و پرورش

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به فراز و فرود‌های امور تربیتی گفت: برخی فعالیت‌های این نهاد را کوچک جلوه می‌دهند.

برخی فعالیت‌های امور تربیتی را کوچک جلوه می‌دهند/ افزایش سهم فعالیت‌های پرورشی در سیاست‌های آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی که در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: حوزه امور تربیتی فراز و فرود‌های بسیاری پشت سر گذاشته و پر افتخار بوده است البته ممکن است برخی فعالیت‌های ما را کوچک جلوه می‌دهند، اما در تمام عرصه‌های نظام پرافتخار ظاهر شدیم.

وی افزود: در تمام بخش‌هایی که شرح وظایف اندر تربیتی بوده یا نبوده است، موفق عمل کردند، اما به هر حال مانند دیگر بخش‌های آموزش و پرورش مشکلاتی داشته است و باید برنامه‌ها را آسیب شناسی کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۲ فرصت مهم پیشروی امور تربیتی است، گفت: نظریه‌های ارزشمند نظام تعلیم و تربیت را پیشرو داریم که یکی از آن‌ها تاکیدات مقام معظم رهبری است و دیگری رویکرد حاکم بر سند تحول بنیادین بوده که رویکردی کاملا تربیتی است.

بزرگترین هدف میانی برای نظام تعلیم و تربیت

کاظمی با اشاره به اینکه بزرگترین هدف میانی برای نظام تعلیم و تربیت دستیابی به حیات طیبه و مهم ترین استراتژی تربیت چند ساحتی است؛ تصریح کرد: بزرگترین چرخش از نظام آموزشی به نظام فرهنگی و تربیتی را وظیفه ما را سنگین می‌کند که این فرصت‌ها پشتوانه اجرایی می‌خواهد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییر رویکرد شجاعانه در حوزه‌های مختلف و تلاشی که وزیر آموزش و پرورش برای افزایش سهم فعالیت‌های پرورشی در برنامه‌های آموزش و پرورش دارد، وظیفه سنگینی است و تا هدف غایی محقق شود که این فرآیند بزرگترین پشتوانه ماست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: به عنوان سربازان خط مقدم برای مقابله با هجمه‌های سنگین دشمن آمادگی کامل داریم تا در اجرای سیاست‌های شجاعانه با وزیر آموزش و همکاری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار