تذکر نماینده استان به وزرای راه و بهداشت

حجت الاسلام عبادی در نطق میان دستور خود به وزرای راه و شهرسازی و بهداشت و درمان تذکر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکر نماینده استان به وزرای راه و بهداشتدر نطق میان دستور خود، در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده‌های خراسان جنوبی وضعیت مناسبی نداشته و در این استان یک کیلومتر آزادراه وجود ندارد و جاده‌های مهمی همانند جاده بیرجند به قائن هنوز دو بانده نشده است.

وی افزود: با توجه به وجود معادن و جایگاه ترانزیتی این استان راه آهن اهمیت زیادی برای استان دارد، اما مشخص نیست چرا ساخت راه آهن به کندی انجام می‌شود بنابراین وزیر راه و شهرسازی باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای ساخت این پروژه ملی، فراملی و فرامنطقه‌ای استفاده کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ساخت مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند و بیمارستان شهرستان خوسف باید تسریع شود، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی شمال شرق که به تصویب رسیده جدیت به خرج دهد و علت تاخیر در آغاز این پروژه مهم در منطقه شمال شهر که مردم آن‌ها غالبا از سطح متوسط پایین‌تر هستند، چیست.

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر اینکه دولت و قوه قضاییه باید هیئت‌هایی را برای پیگیری و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کنند، افزود: کمیسیون‌های مجلس باید به صورت ویژه به این موضوع پرداخته و اقدامات لازم را انجام دهند.
نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی، از دولت خواست همانگونه که حقوق‌های نجومی را توجیه کرده افزایش حقوق‌های کم درآمد‌ها را نیز توجیه کند و همانگونه که حقوق‌های نجومی را پرداخت می‌کنند، افزایش حقوق کم درآمد‌ها را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه شما چکاره هستید که می‌گویید به مصوبه مجلس عمل نمی‌کنیم، اظهار داشت: دولت موظف به اجرای قانون مجلس است و چنین اظهاراتی مشخص می‌کند که آقایان درد مردم را درک نمی‌کنند لذا باید گفت: اگر خیری به مردم نمی‌رسانید حداقل همانگونه که با حقوق‌های نجومی برخورد کردید با کارگران و کسانی که حقوق‌های کم درآمد دریافت می‌کنند برخورد کنید.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار