مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ کشور:

ورزشکار اردبیلی قهرمان قهرمانان مسابقات پرس سینه کشور شد

فرشید حسن زاده جوان شایسته اردبیلی قهرمان قهرمانان مسابقات پرس سینه کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دومین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ دانشجویان کشور براساس قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ با شرکت دانشجویان بخش‌های آموزش عالی کشور به مدت سه روز در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران انزلی برگزار شد.

در این رقابت‌ها ۱۸ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های محقق، پیام نور، علمی و کاربردی و نوین اردبیل به سرپرستی یونس انعامی و سرمربی گری علی عباس زاده حضور داشتند که برخلاف اولین دوره که به میزبانی اردبیل برگزار شده بود و تیم دانشگاه‌های اردبیل نتوانسته بودند عنوانی کسب کنند، این بار به لطف خدا و حمایت انجمن پاورلیفتینگ، دانشجویان استان اردبیل موفق به کسب مدال و رکورد شکنی شدند.

فرشید حسن زاده از دانشگاه پبام نور اردبیل در این مسابقات با شکستن یک رکورد آسیایی، دو کشوری و کسب دو طلای پرس سینه و یک برنز پاورلیفتینگ بعنوان آوران (قهرمان قهرمانان) مسابقات انتخاب شوند.

علیرضا اصغری از دانشگاه علمی و کاربردی مرکز اردبیل نیز توانست مدال برنز مثبت ۱۲۰ کیلوگرم را گردن آویز خود کند.

در پایان مسابقات از مربی دانشگاه پیام نور استان اردبیل بعنوان فنی‌ترین سرمربی مسابقات تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است به نفرات برتر حکم، مدال و گواهی شرکت داده شد، نفرات اول و دوم با تایید کمیته فنی به اردوی تیم ملی دانشجویان جهت اعزام به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ دانشجویان جهان که در تیرماه سال آینده به میزبانی کشور استونی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ح

۲ طلا و ۲ برنز حاصل تلاش ورزشکاران اردبیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار