سردار جوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیگانگان در منطقه جایی نخواهند داشت/ دشمنان به دنبال خروج سوریه از محور مقاومت بودند

معاون سیاسی سپاه گفت: سفر نخست وزیر سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تحولات غرب آسیاست.

مقاومت در منطقه نقش تعیین کننده‌ای دارد و حامی اصلی جمهوری اسلامی ایران است/بیگانگان در منطقه جایی نخواهند داشت/ایران اسلامی یک قدرت بلامنازع در منطقه استسردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تحولات غرب آسیا است، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته مجموعه‌ای از کشور‌های غربی و رژیم صهیونیستی به همراه برخی از دولت‌های مرتجع در منطقه سرمایه‌گذاری فراوانی برای سقوط بشار اسد کردند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال خروج سوریه از محور مقاومت بودند تا زمینه‌های تضعیف مقاومت را بیش از پیش فراهم کنند.

معاون سیاسی سپاه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی بعنوان حامی اصلی مقاومت در منطقه به ملت، دولت و ارتش سوریه کمک کرد و یک ائتلاف واقعی  برای مبارزه با تروریسم را در منطقه تشکیل داد، اضافه کرد: راهبرد آمریکایی‌ها و متحدان آن‌ها برای سقوط دولت سوریه، استفاده از گروه‌های تروریستی بود و آن‌ها با استفاده از ابزار و مکانیزم تروریسم و در رأس آنها داعش و گروه‌های بسیار خشن و افراطی به دنبال این بودند که در داخل سوریه به اهدافشان برسند.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها در نهایت در سوریه شکست خوردند، تصریح کرد: سفر بشار اسد نخست وزیر سوریه به ایران نشان‌دهنده موفقیت ائتلاف واقعی ضد تروریست و موفقیت جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف در منطقه است.

سردار جوانی افزود: سفر بشار اسد نخست وزیر سوریه به ایران موجب تحکیم روابط دو کشور در همه ابعاد خواهد بود و نقش مهمی را در تحولات آینده منطقه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مقاومت در منطقه نقش تعیین کننده‌ای دارد تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک قدرت بلامنازع در منطقه است و در کنار ملت‌ها می‌تواند آینده منطقه غرب آسیا را رقم بزند. 

سردار جوانی با بیان اینکه بیگانگان در منطقه جایی نخواهند داشت، گفت: حضور بشار اسد نخست وزیر سوریه در ایران و دیدار با مقام معظم رهبری نشان دهنده ماندگاری مقاومت است، چرا که مقام معظم رهبری در این دیدار تصریح کردند که کمک ما به ارتش، دولت و ملت سوریه به جبهه مقاومت بوده و از صمیم قلب به آن افتخار می‌کنیم و تثبیت بشار به معنای تثبیت مقاومت و قدرت یابی بیش از پیش آن در منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، جوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار