ادعای عجیب نظریه پردازان توطئه؛

پیدا شدن لاشه کشتی آلمانی در قطب جنوب! + فیلم

یک نظریه‌پرداز توطئه مدعی شد توانسته با کمک نرم‌افزار گوگل ارث، کشتی معروف Uشکل آلمانی را که در جنگ جهانی دوم در قطب جنوب گرفتار شده بود را پس ار آب شدن برف ها پیدا کند.

پیدا شدن یک کشتی آلمانی در قطب جنوب! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کاربر گوگل ارث مدعی شد توانسته با کمک نرم افزار گوگل ارث یک کشتی Uشکل آلمانی را که در جنگ جهانی دوم در قطب جنوب گرفتار شده بود، پیدا کند. بنا بر ادعای این نظریه‌پرداز توطئه در یوتیوب که نام کاربری او MrMBB۳۳۳ است در عکسی که او تهیه کرده  یک سازه عجیب  که حدود ۳۱۰ فوت طول دارد پس از آب شدن برف‌ها در قطب جنوب قابل رویت است.

در ویدئویی که این کاربر در یوتیوب منتشر کرده است می‌گوید: «این یک کشتی Uشکل است که در این عکس دیده می‌شود. اگر به بالای آن نگاه کنید می‌توانید یک رنگ خاکستری شبیه به رنگ فولاد را ببینید. در مرکز آن ستون‌های صافی دیده می‌شود که به نظر نمی‌رسد ساخته طبیعت باشد. این سازه دارای طراحی‌ای هوشمند است.»

این نظریه پرداز توطئه با استناد به این عکس در حالی مدعی پیدا کردن یک کشتی آلمانی در قطب جنوب شده است که تاکنون بقایای زیادی از کشتی‌های جنگی آلمانی که در طول جنگ جهانی دوم غرق شده است یا رها شده بودند، در مناطق مختلف پیدا شده است.

این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۸۳۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «در زمانه بسیار عجیب و غریبی زندگی می‌کنیم.» کاربر دیگری در یک کامنت نوشت: «چیز‌های زیادی در مورد قطب جنوب هستند که به زودی همگان آن را در خواهند یافت.»

این نخستین بار نیست که آدولف هیتلر با قاره یخی پیوند داده می‌شود. گفته می‌شود هیتلر فرمانروای آلمان نازی دارای یک پایگاه نظامی سری در قطب جنوب بوده است.

انتهای پیام/

ادعای عجیب نظریه پردازان توطئه در مورد پیدا کردن یک کشتی آلمانی در قطب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.