پربازدید‌های وبگردی؛

مخوف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای ایران/ ماجرای ورود بنز لاکچری به ایران/ علت افزایش ناگهانی قیمت در بازار گوشی/ توصیه امام علی (ع) به فروشندگان و کسبه/ «علی معتمد» کیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آیا اجنه ‌قادر به ورود در زندگی ما هستند؟ / سریع‌ترین راه رسیدن به ثروت در ایران چیست؟ / بیماری مرموز آقای خوش صدا دقیقا چیست؟ / از هراس یانکی‌ها در خلیج‌فارس تا تحقیری که تاریخی شد


مخوف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای ایران/ از تجاوز و سوزاندن اجساد توسط «خفاش‌ شب‌» تا «قاتل عنکبوتی» که زنان را خفه می‌کرد + تصاویر

قتل‌های زنجیره‌ای یا سریالی به گونه‌ای از قتل اطلاق می‌شود که طی آن فرد به قتل عمد بیش از یک نفر اقدام می‌کند.


پیکر مطهر امیرالمؤمنین (ع) قرار بود به کدام شهر منتقل شود؟

«سلطان محمد خدابنده» سلطانیه را به آرامگاه امامان شیعه اختصاص داده بود و قصد داشت تا پیکر مطهر حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) را به «تربتخانه» گنبد که با خاک کربلا ساخته شده بود، منتقل کند.


ماجرای جنجالی ورود بنز لاکچری به ایران چه بود؟ + تصاویر

ورود یک دستگاه خودروی سواری بنز به داخل کشور همراه با سوالات و حواشی پیرامون آن طی روزهای اخیر در صفحات مجازی داغ شد. در این باره، یک مقام مسئول گمرکی جزئیات این ماجرا را تشریح می‌کند.


هنرپیشه پیشکسوت ایرانی که اصلا دلش برای بازیگری تنگ نشده است! + عکس

آقای بازیگر که سالهاست از دنیای بازیگری فاصله گرفته، هیچ احساس دلتنگی برای حرفه اش نمی‌کند.


علت افزایش ناگهانی قیمت در بازار گوشی مشخص شد + جزئیات

این روزها شاهد افزایش قیمت یکباره در بازار تلفن همراه هستیم که در این گزارش از علت آن آگاه خواهید شد.


امام علی (ع) به فروشندگان و کسبه چه توصیه‌ای فرمودند؟

در این مطلب ۱۲ توصیه اخلاقی امام علی (ع) به کاسبان و تاجران را می‌خوانید.


۳۰ سال پذیرایی از یک تروریست در بهشت آدمکش‌ها/ «علی معتمد» کیست؟

در روز دوشنبه ۱۷ دی ۹۷ دولت هلند اعلام کرد، دو دیپلمات ایرانی را به سبب مشارکت در قتل فردی به نام «علی معتمد»، اخراج کرده است.


۱۱ عضو بدن که بدون آن‌ها هم زنده خواهیم ماند

ما برای زنده ماندن به همه‌ اندام‌های بدن خود نیاز نداریم؛ ترکیبی از تغییرات تکاملی و پیشرفت‌های پزشکی باعث شده انسان‌های بی‌شماری بتوانند بدون بسیاری از اندام هایشان به زندگی خود ادامه دهند.


افشاگری وزیر دولت احمدی نژاد/ قیمت حقیقی مرغ چه قدر است؟

رئیس سازمان اقتصادی کوثر که در حال تأمین بخش بزرگی از مرغ مورد‌نیاز کشور است، معتقد است می‌توان هر کیلو مرغ را با قیمت ۹۸۰۰ تومان در اختیار مردم گذاشت.


توصیه سرکار مرادی!

با حضور آقای رئیسی در رأس قوه قضائیه و برخورداری ایشان از همراهان همدل نظیر ‌اژه‌ای، می‌توان امیدوار بود که شمارش معکوس برای دور ریختن آشغال‌ها آغاز شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.