
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار گسترده ویدئوی ضرب و شتم یکی از مشتریان سایپا توسط کارمند این نمایندگی بازتاب گستردهای در فضای مجازی داشت. ماجرا از این قرار بود که زن خریدار، نسبت به تاخیر در تحویل خودروی مورد نظر خود معترض بود و پس از اعتراض با برخورد تند و غیرمنتظرهای از سوی مسئول این نمایندگی روبه رو شد.
بیشتر بخوانید:
لحظه کتک خوردن مشتری زن در نمایندگی سایپا +فیلم
واکنش نماینده سایپا به ضرب و شتم مشتری زن +فیلم
عبداللّه بابایی، نماینده ویژه شرکت خودروسازی سایپا پس از انتقادات بسیار درباره رفتار زننده کارمند سایپا، توضیحاتی درباره آن ارائه داد اما کاربران از روز گذشته پستهایی را با هشتگ #سایپا در فضای مجازی به اشتراک میگذارند و خواستار برخورد جدی با این موضوع هستند. در ادامه میتوانید نمونهای از آنچه کاربران در واکنش به این اتفاق به اشتراک گذاشتند را ببینید.
انتهای پیام/
حمایت بی چون و چرای تولید داخلی یعنی پایه گذاری نظام سرمایه داری
این خانم هنوز که ماشینش رو تحویل نگرفته وقتی کشته بشه برای کسی که حتی نمیتونه احترام ارباب رجوع خودش رو بگیره چه انتظاری داریم مدیرای سایپا و ایرانخودرو از تولیداتشون بسیار خطرناکتر و کشنده تر هستند