همکاری سرویس Google Pay با بیش از ۱۰ بانک در آمریکا

گوگل به تازگی همکاری سرویس پرداخت مالی خود «Google Pay» را با تعداد بیشتری از بانک‌های آمریکا توسعه داده است.

همکاری گوگل پی با بیش از 10 بانک در آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی خبرهای خوبی را برای کاربران سرویس پرداخت مالی خود یا همان «گوگل پی» داشته است.

گوگل در راستای توسعه و گسترش حوزه عملکرد Google Pay همکاری خود با بانک‌های آمریکایی را بیشتر کرده است و تعداد بانک‌های طرف قرارداد با این اپلیکیشن را به ۱۱ عدد رسانده است. درست همانند اپل، گوگل نیز ضمن همکاری با تعداد زیادی از بانک‌ها و مؤسسات مالی هم‌اکنون شبکه پرداخت گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

با توجه به رشد بسزای بانک‌های همکاری‌کننده با Google Pay بسیاری از شرکت‌های کوچک‌تر و خصوصی در آمریکا نیز برای پیوستن به سرویس پرداخت مالی گوگل ابراز تمایل کرده‌اند و در صدد هستند تا با ایجاد زیرساخت‌های مناسب زمینه‌های همکاری خود را هرچه سریع‌تر مهیا کنند. گوگل در بازه‌های زمانی معین با بروزرسانی اپلیکیشن پرداخت مالی خود، اطلاعات همکاری‌های جدید این برنامه را بانک‌‌ها، مؤسسات اعتباری و سایر شرکت‌ها به کاربران اعلام می‌کند.

همکاری گوگل پی با بیش از 10 بانک در آمریکا

گوگل همواره به کاربران خود اطمینان داده است به راحتی می‌توانند تبادلات مالی خود را با کارت‌های بانکی در Google Pay انجام دهند و نیازی به خروج از منزل و مراجعه حضوری به بانک نداشته باشند. این غول فناوری در صدد است به زودی با تعداد بیشتری از بانک‌های آمریکایی همکاری کند و به کاربران وعده داده است: «اگر بانک مورد نظر شما هنوز در لیست گوگل پی قرار ندارد، مطمئناً در آینده‌ای نزدیک به آن اضافه می‌شود».

رقابت شدید گوگل و اپل در زمینه تولید اپلیکیشن‌ها و خدمات برتر به کاربران خود شاید در وهله اول تنها به منظور سود بیشتر برای این دو شرکت باشد ولی در نهایت این کاربران هستند که ضمن استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی، زندگی مدرن، آسان‌تر و سریع‌تری را تجربه می‌کنند.


بیشتر بخوانید: نرم افزار Google Pay با ارائه قابلیت‌های جدید مالی، به‌روزرسانی شد +تصاویر


انتهای پیام/

سرویس پرداخت مالی گوگل همکاری خود با بانک‌های آمریکایی را گسترش می‌دهد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار