محدودیت ترافیکی در جاده چالوس با یک ساعت تاخیر اعمال می‌شود / جاده های مازندران برفی اما باز

رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده چالوس هم اکنون برفی است و به دلیل ترافیک روان این جاده با یک ساعت تاخیر یکطرفه می شود.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه که قرار بود از ساعت ۱۴امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شود با تاخیر ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود.

وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۱۸ تا ۲۴ امشب یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: محدودیت آمد وشد در جاده چالوس در صورت تدوام روان بودن ترافیک لغو خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ جاده هراز ممنوع شد.

وی بارش باران در همه جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون بارش خفیف برف در محورهراز محدوده امامزاده هاشم، جاده چالوس از هزار چم تا تونل کندوان، جاده سوادکوه محدوده گدوگ گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده‌های کوهستانی استان ضروری است، افزود: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ادامه بارش باران و برف در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.