شیرینی گران نمی شود/افزایش قیمت مواد اولیه قنادی ها را مجبور به ابطال پروانه می کند

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه گفت: قیمت شیرینی شب عید در استان کرمانشاه با وجود افزایش چند برابری قیمت مواد اولیه افزایش نیافته است.

شیرینی گران نمی شود/افزایش قیمت مواد اولیه  قنادی ها را مجبور به ابطال پروانه می کندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا ناصری   رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با بیان اینکه علاوه بر افزایش قیمت، نایاب بودن شکر از مهمترین مشکلات قنادی‌های استان کرمانشاه است عنوان کرد: وضعیت قنادی‌های سطح استان کرمانشاه بسیار نامناسب است و دولت نیز از نظر مواد اولیه به این واحد‌ها هیچ کمکی نمی‌کند.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت جعبه از نان شیرینی بیشتر شده است گفت: کمیسیون نظارت باید با قنادی‌ها همکاری داشته باشد و قیمتی واقعی و متناسب با افزایش قیمت مواد اولیه به ویژه شکر را برای فروش نان شیرینی تعیین کند.

ناصری با بیان اینکه ۲۸۰ واحد قنادی در سطح شهر کرمانشاه فعال است که ۱۲۵ مورد از آن‌ها کارگاه تولید شیرینی دارند بیان کرد: چنانچه وضعیت قنادی‌های استان و قیمت مواد اولیه با همین روند ادامه پیدا کند به طور قطع در سال آینده تعدادی از قنادی‌ها مجبور به ابطال پروانه می‌شوند.

انتهای  پیام/ز

۲۸۰ واحد قنادی در سطح شهر کرمانشاه فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.