نظرسنجی: بیشتر مردم میشیگان در انتخابات آتی به ترامپ رأی نمی‌دهند

نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که بیشتر مردم ایالت میشیگان آمریکا قصد ندارند در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به دونالد ترامپ رأی بدهند.

نظرسنجی: بیشتر مردم میشیگان در انتخابات آتی به ترامپ رأی نمی‌دهندبه گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دترویت فری پرس، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که بیشتر مردم ایالت میشیگان آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی این کشور رأی نخواهند داد.

این نظرسنجی که بوسیله مؤسسه «EPIC-MRA» انجام شد، نشان داد ۴۹ درصد شرکت کنندگان اهل میشیگان اعلام کردند در انتخابات آتی به ترامپ رأی نمی‌دهند. ۱۶ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند به یک شخص دیگر رأی خواهند داد و فقط ۳۱ درصد اعلام کردند بار دیگر به ترامپ رأی می‌دهند.

در این نظرسنجی ۵۷ درصد زنان میشیگان اعلام کردند که به شخص دیگری به جز ترامپ رأی می‌دهند. این رقم در میان مردان ۴۱ درصد بود. همچنین ۶۷ درصد جمهوری خواهان اعلام کردند در انتخابات ۲۰۲۰ بار دیگر به رئیس‌جمهور کنونی آمریکا رأی می‌دهند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که در کل محبوبیت ترامپ از ماه اکتبر با کاهش همراه بوده است. در نظرسنجی ماه اکتبر سطح محبوبیت ترامپ ۴۳ درصد بود که این رقم هم اکنون به ۴۰ درصد کاهش یافته است. سطح نارضایتی مردم میشیگان از او هم با افزایش همراه بوده است.

در این نظرسنجی که هفته گذشته انجام شد، ۶۰۰ نفر از شهروندان اهل میشیگان شرکت کردند.

این نظرسنجی در حالی منتشر شده است که ترامپ نتوانست در خصوص خلع سلاح‌های هسته‌ای به توافقی با کره شمالی دست یابد، کسری بودجه دولت او با افزایش همراه بوده است و اعلام حالت فوق العاده وی برای تأمین بودجه مورد نیاز در ساخت دیوار مرزی، انتقاد مقامات کنگره را برانگیخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار