احتمال ساخت نسخه جدید عنوان Star Wars وجود دارد

نویسنده سری Uncharted گمان می‌کند که توسعه دهندگان به فکر بازی‌های AAA نیستند.

احتمال ساخت نسخه جدید عنوان Star Wars وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عناوین مختلفی از بازی‌های ویدیویی در سبک اکشن و سوم شخص از ابتدای ساخته شدن کنسول‌ها و پلتفرم کامپیوتر طراحی و منتشر شده‌اند اما همه این عناوین مورد استقبال گیمرها قرار نگرفته‌اند و سازندگان عناوینی که توانستند بین کاربران محبوب شود، سعی کردند با انتشار نسخه‌های جدیدتر بازی‌های خود، هم فروش بیشتری کنند و هم برای کاربران داستان‌های جدیدی را وارد این عناوین کنند.

یکی از قدیمی‌ترین نویسندگان عناوین مطرح سبک اکشن، مثل بازی‌های Tomb Raider و Uncharted، امی هنیگ است. امی هنیگ بیش از دو دهه است که در صنعت ساخت بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند. وی ابتدا در شرکت مشهور ناتی داگ فعالیت می‌کرد و بازی مشهور آنچارتد را نوشت، امی هنیگ پس از مدتی از این شرکت خارج شد و به شرکت EA پیوست چرا که او می‌توانست داستا‌ن‌های جذابی را برای عناوین سبک اکشن و سوم شخص بنویسد.

احتمال ساخت نسخه جدید عنوان Star Wars وجود دارد

وی پس از ورود به شرکت EA کارگردانی بازی‌های مطرحی از جمله یکی از نسخه‌‌های بتلفیلد را برعهده داشت. عنوان مطرح هنیگ در شرکت EA بازی Star Wars بود که دو نسخه از آن توسط این شرکت و با نویسندگی هنیگ منتشر شد اما شرکت الکترونیک آرتز قصد متوقف کردن این سری عنوان را دارد و بنابراین داستان نویسی هنیگ ناقص باقی می‌ماند.

احتمال ساخت نسخه جدید عنوان Star Wars وجود دارد

اما نویسنده سری استار وارز اعلام کرد: پس از خروج من از EA، من با تیم خودم این عنوان را ادامه خواهیم داد و امیدوار هستیم بتوانیم از پس هزینه‌های ساخت بازی برآییم اما از طرفی هم سایر توسعه دهندگان این عنوان اعتقاد دارند که داستان این عنوان نمی‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند اما به احتمال زیاد ساخت عناوین پرطرفدار ادامه خواهند داشت. وی همچنین اعلام کرد که شرکت نینتندو آماده همکاری با اوست و امکان دارد بازی های AAA خود را در این شرکت ساخته و منتشر کند.


بیشتر بخوانید: تجربه اکشن‌های دیوانه‌وار در بازی Just Cause 4 +تصاویر


انتهای پیام/

ساخت سری Star Wars ادامه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار