سیلاب ۳۴ میلیارد تومان به زیرساخت‌های ریگان استان کرمان خسارت زد

فرماندار ریگان گفت : توفان و سیلاب‌های اخیر ۳۴ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف زیرساختی این شهرستان واقع در مناطق کویری و شرقی این استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،امین باقری فرماندار ریگان شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان ریگان بیشترین خسارت وارده را در بخش‌های راه، ز، برق و اب و فاضلاب عنوان کرد و اظهار داشت: سیلاب راه روستایی دهرضا را که یکی از راه‌های اصلی شهرستان و به تازگی احداث شده بود را متحمل خسارت هنگفتی کرد.

فرماندار ریگان همچنین از اعزام ۱۳ دستگاه راهسازی در تمام نقاط شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این دستگا‌ها همچنان در حال تسطیح و احداث را‌ها در مناطق عشایری و کوهستانی شهرستان ریگان هستند.

باقری با گلایه از اداره عشایری استان کرمان ابراز داشت: اداره عشایری استان در زمینه امداد رسانی به عشایر ریگان کوتاهی کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه یک دستگاه بولدورز در منطقه از اداره عشایری مستقر بود، اما این دستگاه در زمینه راه سازی در این منطقه هیچ گونه خدمات رسانی انجام نداد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه سیلاب شهرستان یکی از سیلاب‌هایی با خسارت زیاد در این شهرستان بود تصریح کرد: ادارات شهرستان در زمینه مهار سیلاب وامداد رسانی فعالیت خوبی داشتند

باقری بیان داشت: تمامی سیل بند‌های خسارت دیده از سیلاب اخیر در روستا‌های شهرستان مرمت و بازسازی خواهند شد.
سیلاب اخیر در شهرستان ریگان به ۱۲۰ روستای این شهرستان خسارت وارد کرد.
شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

انتهای پیام / ا 

توفان و سیلاب‌های اخیر خش‌های مختلف زیرساختی خسارت وارد کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار