در ۱۱ ماهه سال جاری محقق شد

کمک هشت میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد هشت میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان در ۱۱ ماهه سال جاری به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  گفت: این نهاد به‌منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین را در اولویت برنامه‌های خود دارد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۹۸۱۷ حامی نیکوکار در کهگیلویه و بویراحمد از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیکوکار حمایت از ۵۲۲۷ نفر را برعهده دارند که از این تعداد ۲۹۹۴ نفر از ایتام و ۲۲۳۳ نفر از فرزندان محسنین هستند.

مبشری با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال جاری هشت میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: ۱۰۴۸ نفر از فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و ۵۱۱۰ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند.

وی با دعوت از خیران نیکوکار در زمینه یاری نیازمندان در آستانه سال نو، خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران هم استانی و خارج استان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه، یا عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۰۷۴۱ ارسال و یا به سایت‌های اکرام و محسنین به آدرس http://mohsenin.ir/ مراجعه و برای سرپرستی آن‌ها اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیاز‌های تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، شماره‌گیری #۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه را از دیگر راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.

انتهای پیام/غ

۱۰۴۸ نفر از فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

 

برچسب ها: کمیته امداد ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.