درخشش کمانداران ایرانی در مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی ارس

دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس با درخشش کمانداران ایرانی در منطقه آزاد ارس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس با شناخت کمانداران برتر در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

بر اساس نتایح به دست آمده، در بخش تیمی آقایان، تیم ایران ب. به قهرمانی رسید. تیم ایران الف. در این بخش دوم شد و تیم ترکیه به مقام سوم رسید.

در بخش تیمی بانوان نیز تیم‌های ایران الف، ترکیه و ایران ب. به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در بخش انفرادی آقایان، داود مولایی از ایران به عنوان نخست دست یافت. عناوین دوم و سوم نیز به ترتیب به عیسی ابراهیمی و علاء الدین قره حسنلو، هر دو از ایران رسید.

بازی‌های انفرادی بانوان نیز با قهرمانی فرحناز ابراهیمی از ایران به پایان رسید. در این بخش دو کماندار تیم ایران، فاطمه موسوی و شیلان تخت فیروزی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

مراسم اختتامیه این دوره از بازی‌ها نیز با اهدای مدال و کاپ به تیم‌ها و نفرات برگزیده برگزار شد.

در این مراسم، عمر کوچ، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان سنتی ترکیه با اهدای هدایا و لوح تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران تقدیر کرد.

دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس با حضور ۲۰ کماندار ایرانی و ۲۰ کماندار از کشور‌های ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان طی ۲ روز در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی ارس

برچسب ها: تیراندازی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.