استاندار گلستان مطرح کرد؛

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در استان گلستان / اشتغالزایی ۲۸ هزار نفری در یک سال گذشته

هاشمی گفت: توجه به ظرفیت‌های استان گلستان با همکاری بنیاد مستضعفان زمینه ایجاد اشتغال ۲۸ هزار نفری در این استان را فراهم کرده است.

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در استان گلستان / اشتغالزایی ۲۸ هزار نفری در یک سال گذشتهبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مناف هاشمی استاندار گلستان در همایش واگذاری ۸۰ هزاراُمین سند املاک علوی با بیان اینکه در سال ۹۷ بیشترین اشتغالزایی در استان گیلان ایجاد شده است، گفت: تعهد ما ایجاد ۲۰ هزار شغل در این استان بود، اما طبق آمار و اسناد رسمی میزان اشتغال به ۲۸ هزار فقره در این استان رسیده است که تمامی آن‌ها به همت بنیاد مستضعفان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌ها در این استان استفاده شده است، گفت: نرخ بیکاری در این استان نسبت به سال گذشته کاهش ۴ درصدی داشته است.

هاشمی با بیان اینکه در  ۵ تا ۶ سال گذشته بنیاد مستضعفان خدمات و اقدامات بزرگی در این بخش انجام داده است گفت: از ۳۹ هزار و ۵۰۰ سند واگذار شده تا به امروز، ۵۰ درصد آن مربوط به استان گلستان است، زیرا که استان گلستان در گذشته پایگاه شاه بوده و اراضی بسیاری تحت تصرف آنها بوده است.


بیشتر بخوانید: همایش اهدای ۸۰ هزاراُمین اسناد املاک علوی به محرومان مناطق مختلف کشور برگزار شد


وی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز بیکاری جوانان و معیشت دغدغه اصلی ماست و استان گلستان که نماد وحدت است و تمامی اقلیت‌ها و مذاهب را در خود جای داده است  در سال ۹۶ برای افزایش تولیدات، ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است.

استاندار گلستان گفت: با نگاه مقام معظم رهبری زمینه‌ای فراهم شده است تا ظرفیت‌های گلستان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، بوم گردی و ... مورد استفاده حداکثری قرار گیرد.

انتهای پیام/

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در این استان نسبت به سال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار