هفته بیست‌وهفتم لالیگا؛

وایادولید ۱ - رئال مادرید ۴/ پایان خوش دوران تلخ سولاری روی نیمکت کهکشانی‌ها

تیم فوتبال رئال مادرید با برتری ۴ بر یک در خانه وایادولید در بازی هفته بیست و هفتم لالیگا به ناکامی‌های اخیرش پایان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه رئال مادرید که شرایط مساعدی ندارد در ورزشگاه خوزه زوریلا میهمان وایادولید بود که موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی این مسابقه، شاگردان سولاری کاملا تحت تاثیر بازی خوب میزبان قرار گرفتند و علاوه بر دریافت یک گل در دقیقه ۲۹ توسط انور از تیم وایادولید، تیم میزبان یک پنالتی هم در دقیقه ۱۲ توسط آلکاراز از دست داد و دو گل دیگر هم پیش از زدن گل به ثمر رسانده بودند که داور با کمک VAR آن را مردود اعلام کرد تا یک نتیجه عجیب برای رئال در ۳۰ دقیقه اول رقم نخورد.

البته رئال مادرید به وسیله واران در دقیقه ۳۴ بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با تساوی یک بر یک پایان یافت. رئال در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و دو بار توسط بنزما در دقایق ۵۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۹ و یک بار توسط مودریچ در دقیقه ۸۵ به گل رسید. ضمن اینکه کاسیمیرو از این تیم در دقیقه ۸۰ اخراج شد.

گفته می‌شود این آخرین حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید بوده و دوران ناموفق این سرمربی در رئال با یک پیروزی پر گل به پایان رسید. بردی که رئال را ۵۱ امتیازی کرد و همچنان در رتبه سوم قرار دارد. تیم وایادولید نیز با ۲۶ امتیاز شانزدهم است.


بیشتر بخوانید:

پیروزی سویا در شب هت تریک جالب بازیکن حریف/ زیردریایی‌ها بالا آمدند

بارسلونا ۳ - رایووایکانو ۱/ کامبک آبی اناری‌ها و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی

اتلتیکو مادرید ۱ - لگانس ۰/ شاگردان سیمئونه با برد راهی تورین شدند


انتهای پیام/

پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل رئال وایادولید در لالیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار