حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی:

کوچکترین اغماضی با مخلان امنیت نخواهیم داشت/ سرمایه گذاران و قانونمندان مورد حمایت هستند/ هیچ‌کس حق ندارد قانون را زیر پا بگذارد یا دور بزند/ تعداد پرونده‌های قضایی زیبنده جمهوری اسلامی نیست

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز تعداد پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه زیبنده جمهوری اسلامی نیست.


کوچکترین اغماضی با مخلان امنیت نخواهیم داشت/ سرمایه گذاران و قانونمندان مورد حمایت هستند/ هیچ‌کس حق ندارد قانون را زیر پا بگذارد یا دور بزند/ تعداد پرونده‌های قضایی زیبنده جمهوری اسلامی نیستبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم معارفه رئیس جدید دستگاه قضا اظهار کرد: امیدوارم اعتماد مقام معظم رهبری به حقیر در قوه قضاییه موجب شرمندگی بنده محضر ایشان و قضات و نیروی‌های انقلابی نشود.


بیشتر بخوانید؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضاییه/ حجت الاسلام رئیسی حکم ریاست قوه قضائیه را از رئیس دفتر مقام معظم رهبری دریافت کرد


وی افزود: صمیمانه از تلاشهای خالصانه روسای قبلی قوه قضاییه تقدیر و تشکر می‌کنم و به روح بلند آیت الله شاهرودی استاد بزرگوارمان درود می‌فرستم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه بدون تردید خدمات ارزنده‌ای در این ۴ دهه انجام شده است، گفت: در فاصله ۳ ساله‌ای که در قوه قضاییه نبودم و در آستان قدس رضوی و انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتم فرصتی یافتم و بیش از گذشته با مشکلات مردم در سطوح مختلف آشنا شدم.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: همه عزیزان در قوه قضاییه تلاش خواهند کرد آنچه در سند بالادستی ما وجود دارد و توصیه‌های مقام معظم رهبری که به عقیده من منشور ۸ ماده‌ای است، اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه خواست همه مردم اجرای عدالت در سطوح بالاتر است، اظهار کرد: برنامه تحول قضایی باید در بستر گام دوم با کمک همه دستگاه‌ها به ویژه در حوزه اجرای عدالت به خوبی برداشته شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: در منشور گام دوم که بر بحث عدالت تاکید بسیاری شده است، می‌طلبد که امروز به یک نقطه قابل قبول در اجرای عدالت به تفاهم برسیم.

وی با اشاره به اینکه سخن در عدالت اثباتی و اجرایی است، چه کنیم مردم احساس اجرای عدالت کنند؟ گفت: اگر بخواهیم بر اصلی که نزدیکترین مورد اجرای عدالت و قانون است؛ بگوییم هیچ کس حق حرکت خلاف قانون و دور زدن آن را ندارد، عدالت اجرایی می‌شود؟

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی  با بیان اینکه مسئله اجرای قانون را باید جدی گرفت، تاکید کرد: ما باید بر اجرای قانون تکیه و اجرا کنیم. در کشور هر روز یک گروه سیاسی روی کار است؛ اما تکیه بر قانون می‌تواند راهگشا باشد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه امروز تعداد پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه زیبنده جمهوری اسلامی نیست، گفت: باید سرچشمه‌ها را بست؛ تمام دستگاه‌های کشور وظیفه پیشگیری از وقوع جرم دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه هیچ دستگاهی را نمی‌شناسم که وظیفه پیشگیری از جرم نداشته باشد، اظهار کرد: این نگاه می‌تواند مانند وقوع جرم و موجب پیشگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است از قوانین جرم زدایی و حبس زدایی شود؛ وقتی می‌گوییم حبس زدایی شود، مجلس اگر قانون گذاری کرده باشد، قضات ملزم به اجرا است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه امیدوارم با کمک مجلس بحث قضا زدایی و حبس زدایی اجرایی شود، افزود: اخیرا رهبر انقلاب عفو گسترده‌ای را اعلام کردند، اما با روند فعلی مدتی طول نمی‌کشد که مجددا زندان‌های ما پر می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: موضوع بعدی در تحول، نیاز به نیروی انسانی ماهر است. امروز آموزش قاضی داریم، اما باید مهارت‌های لازم را هم به آن‌ها بیاموزیم.

وی با بیان اینکه از قضات پاک باید صیانت شود، اظهار کرد:  امروز مدعی مبارزه با فساد در قوه قضاییه خود قضات هستند که می‌خواهند با چند نفری از کامندان که می‌خواهند این دستگاه را فاسد کنند، بایستند.

رئیس قوه قضاییه  با اشاره به اینکه ما ملزم به این هستیم که مقابل آن‌ها بایستیم و خواهیم ایستاد، گفت:  ما نمی‌توانیم مقابل تجاوز به آب، خاک و محیط زیست ساکت بنشینیم؛ درقبال تجاوز به حقوق عامه با قاطعیت می‌ایستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه انشاالله  کاری خواهیم کرد که مردم از قضات با دو صفت حامی مطمئن و خادم عادل یاد کنند، اظهار کرد: انشاالله کاری می‌کنیم که تکریم ارباب رجوع در صدر اقدامات باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بیشتر دستگاه قضایی شناخته می‌شود تا نظارتی، اما نظارت را باید افزایش دهیم، افزود: دستگاه ها‌ی مختلف بدانند که نظارت به معنای مچ گیری نیست.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: نظارت تضمین اجرای قانون و تداوم اعتماد به مدیران و سلامت در ادارات کشور است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه از هرگونه سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: از مدیران در مقابل تحریم‌ها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بدانند مدیر شجاع قاطع و قانونمند مورد حمایت ما قرار دارد، گفت: در موضوع مبارزه با فساد که خواست مردم است، بهترین سخن پیام ۸ ماده‌ای رهبر انقلاب است که بعد از گذشت چند سال همچنان زنده است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در این پیام تکلیف همه دستگاه‌ها از دولت و مجلس تا قوه قضاییه مشخص است، اظهار کرد: پرونده‌های ۱۲۳ میلیاردی، ۳ هزار میلیاردی و پرونده‌های دیگر که متهمان و رقم‌های متفاوت دارند، همه‌شان جنسشان یکی است، این‌ها نشان می‌دهند که ساختار‌های ما اشکال دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: آن‌ها که در سازمان‌های مختلف حقوق بشری غربی فعال هستند خود متهمند و لیست بلندی از نقض حقوق بشر در کارنامه خود دارند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز باید با مردم و دنیا بیشتر سخن بگوییم، اظهار کرد: نکته بعدی مسئله امنیت است. امروز با رهبری مثال زدنی ایشان و همت نیرو‌های امنیتی و نظامی ایران یکی از امن‌ترین کشور‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز یکی از اولویت‌ها است، بیان کرد: در مقابل جرایم سازمان یافته و اقداماتی که امنیت را خدشه دار کند، کوچکترین اغماضی نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه اجرای عدالت در گرو وجود امنیت است، اظهار کرد: از رسانه‌ها و نخبگان کمک می‌خواهیم و با آن‌ها نشست خواهیم داشت تا هم مساعدت کنند و هم در جریان امور قرار گیرند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه مخاطب اول پیام رهبری بنده هستم، اما در درجه بعد مخاطب همه مردم هستند، تاکید کرد: برای پیشنهاد، ارائه ایده و نقد منصفانه باید ظرفیت خود را بالا برد و استقبال کرد.

وی ادامه داد: اگر امکان اجرا هم نیست باید از آن استقبال کنیم. این نگاه‌ها فرصت است که در جهت ارتقا دستگاه قضا موثر خواهد بود. اما در نهایت شرط اجرای تمام این موضوعات اخلاص است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: اگر روسای قبلی و قضات توانستند امور را پیش ببرند بحث اخلاص بوده است که امروز نیز می‌توانیم با اخلاص و توسل به ائمه اطهار گره‌ها را باز کنیم.

انتهای پیام/

اجرای عدالت در گرو وجود امنیت است

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
انشالله جوری با بی قانونی مبارزه کنن که دیگه شاهد ای جمله از طرف مردم نباشیم که میگن کی به کی.ودوم اینکه دیگه هر خلافی به پشتیبانی اینکه تو کشور کاری باهاشون ندارن انجام ندن
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۰:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
از باشگاه خبرنگاران خواهشمندم از قول ما درخواست کنند از جناب اقای رییسی که یک جلسه مردمی همین اول کارشون با مردم بذارن و دردل هاشونو بشنون.
من خودم یک مشکل حقوقی دارم که هشت ساله داره توی شعبه های مختلف دادگاه مشهد میچرخه و هنوزم معلوم نیس اخرش چی میشه...هشت سال دوندگی، استرس، هزینه و آخرش هم ... خواهش میکنم اگر میتونید که درخواستم رو به گوش ایشان برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
درود بر مرد عمل رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
تو را خدا سید بزرگوار به دادمان برس اوضاع مملکت خیلی بد است فساد اقتصادی از یک طرف ، بی حجابی از طرف دیگر غوغا می کند فرهنگ غربی بر خانواده ها وارد شده باید جلوی ایناها را گرفت وگرنه نسل جدید منحرف می شود. خدا پشت و پناهت باشد دست علی یارت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
تو رو خدا به وضع دانشگاه آزاد رسیدگی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
آقای رئیسی تورا به خدا و ائمه ی اطهار قسم میدم تا شعبات اجرای احکام براحکام قطعی دادگاه نسبت به حق وحقوق مصدومین تصادفات جرحی نظارت داشته باشند تا کار پرداخت دیه های جرحی سالها بعد از حکم قطعی دادگاه به درازا نکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
آقای رئیسی تورا به امام رضا قسمت میدم اتخاذ نمایید تا این شعبات بیمه ها به محض اعلام حکم قطعی دادگاه مبنی بر پرداخت دیه ی جرحی کار را به سالها به درازا نکشند نمیدانم شعبات اجرای احکام چرا بر کار بیمه گرها نظارتی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۰:۰۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام و تبریک
اگه میخوایی زندانهای ما دوباره پر نشه تو خدا نزارید حق هزاران نفرو رو یه نفر ببره همین اینو به ایشان بگید همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
خداوند به تمام گرفتاران کمک کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
ایولاااا
France
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
امید مستضعفان خوش اومدی یاور ملت خوش اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام سید؛؛؛؛مردم منتظرند ببینند شما چه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
لعنت به مال بیت المال خوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
خلخالیم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۹:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
جناب رییسی ما از شما عملگرایی واقعی میخواهیم .شمشیر عدالت را بدون هیچ تبعیضی بالا ببرید.اختلاسگرها.آقازاده ها و گردن کلفتها را مجازات کنید نه اینکه چند کارگر که اعتراض کنند زندان بیدازید.ما منتظر عملگرایی شما هستیم.یا علی.
.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
همچنانکه یک قاضی باید مستقل در اصدار رای عمل کند ؛امید که ناظران مرکزی که شما جناب آقای رئیسی برای نظارت از همکاران قضاتتون در نظر می گیرین ، بدون تحت تاثیر قرار گرفتن از کانون های قدرت وثروت و... وبدون مسامحه عمل کنند ؛البته در عین قاطعیت رافت الهی و اسلامی و اصلاح رویه های ناکارامد و ایجاد و احیای رویه هایی که در تراز اسلام است اما اصلا تحت تاثیر بروکراسی ها و شرایط خاص مخصوصا یک دهه اخیر احیا نشد و رشد نکرد ، مورد انتظار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
ما پشتت هستیم سید از جیزی نترس برو جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
الان من متولد تهرانم، ساکن تهرانم و تهران بزرگ شدم و یک عمر زندگی سالم و بدون رشوه و فساد داشتم و الان حقوق کمی دارم. حساب کردم تا 50 سال دیگه اگر تمام حقوقم را ذخیره کنم و خرج نکنم و قیمت خونه بالا نره شاید بتونم یک خونه کوچیک بخرم.

حالا طرف پنج سال از من کوچکتر و سوادش کمتره و چون خوب بلده رشوه بده و رشوه بگیره و هزارتا جرم دیگه با پول حروم 5 تا خونه تو تهران خریده.

این آیا عدالت است؟
یعنی من برای گرفتن حق قانونی خودم باید آدم کثیفی بشم و حروم خوری کنم؟

آقای رییسی این بی عدالتی که من نمونه ای از آن هستم و میلیون ها جوان دیگر در سراسر ایران مشکل دارند را چطور حل می کنید؟ مگر قانون اساسی نگفته ایجاد مسکل لازم هست؟ آیا نباید وزیر مسکن را به خاطر بی لیاقتی محاکمه کرد؟
Germany
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انتظارمردم ازجنابعالی برخورد شدید با مفسدان واقعی اقتصادی دانه درشت ذیقدرتوپرنفوذه. که روزبروز سفرهای مردمو خالی وخالی ترکردن.واین روندادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
با تبریک خدمت ریاست محترم جدید قوه قضائییه مرد فقط در عمل می خواهند نه در حرف های بدون عمل گوشهایسان از حرف های بدون عمل پر است انشا الله خدا پشت پناهتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
من خوشحالم که آقای رییسی به این سمت منصوب شدند و امیدوارم قضاوتهایی که خواهند کرد شوی تلویزیونی نباشه که بخواهند مردم را دلگرم کنند .مردم اجرای قانون طبق قرآن را دارند نه قوانینی که از انقلاب تا حالا پر از تبصره شده و راه دررو برای خائنان در آن زیاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
زنده باشی سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
برخورد شدید با احتکارگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقای رییسی برای اجرای عدالت، سریع ودقیق باشید؟!! مردم دیگه ازدزدی واختلاس ، خسته شدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
چرادربعضی جاها به شما این لقب آیت الله رامی دهند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقای رییسی چرابه گفته ی یکی ازمسؤلین دررسانه، بایددر سوپری وبقال گران فروش راپلمپ کر ولی ایران خورو وسایپا که تاکنون محصولات بیکیفیت شون راچندین برابرکردند،؟؟! فروششان پابرجا باشه؟؟!؟؟!! وامثالهم؟؟!! آیا می توانید گرانی های بوجودآمده رابرگردانید به سال قبل؟؟!! درصورت انجام این کار می توان به شما اطمینان واعتمادوتکیه کرد والا دیگران هم آمدند ورفتند؟؟!! وهیچ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
امیدوارم حق سهامداران پدیده شاندیز و پردیسبان رو بهشون برگردونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
از بیت المال پرداخت کردن دزدی علنی است.شاتدیز و...ربطی به بیت المال نداشته که الآن دولت بی تعهد از بیت المال داده ویا میخواهد بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقای رییسی مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
محضر مبارک حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییس الساداتی که از مفاخر علمای ممتاز و تراز اول اسلام می باشند سلام و تحیت می فرستم و از خدای متعال آرزوی موفقیت و سلامتی و تندرستی می نمایم.انشا الله همانطور که در خدمت گذاری به زائرین و مجاورین شمس الشموس علیه السلام از هیچ تلاشی دریغ نفرمودید در قوه قضائیه هم با همان روحیه خستگی ناپذیر خدمت فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
عالم تراز اول را علماءدین تشخیص میدهند نه .. من وشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
محضر مبارک حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییس الساداتی
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین
۱۷:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
با سلام،

احتراماً، باستحضار می رساند در تاریخ 29/05/97 نسبت به پیش خرید خودرو با زمان تحـویل دی ماه سال جاری از شرکـت ایران خودرو اقدام نمـوده ام و در تاریخ 20/10/1397 ایران خودرو نسبت به ارسال دعوتنامه خودرو با افزایش 50% قیمت اقدام نمودند و بعد از کلی تلاش و گرفتن پول با زمان مشخص از اطرفیان نسبت به تکمیل وجه و تحویل خودرو اقدام نموده ام و با پیگیری های مردم و طبق گفته وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همچنین مسئولین محترم ایران خودرو مقرر گردید ایران خودرو قیمت کلیة محصولات تحویلی منتهی به 30 دی ماه سال جاری را به قیمت قبل اصلاح و نسبت به برگشت مبالغ اضافی بدون هیچگونه ادعا و چون و چرایی به مشتریان عودت نمایند. لذا به دلیل قرض و ... گرفتن از اطرافیان و جهت ادای دین خود به دیگران و تأمین مبلغ مورد نیاز علیرغم میل باطنی خود مجبور به فروش خودرو تحویلی شدم.
جدیداً ایران خودرو برخلاف مصاحبه وزیر محترم و مسئولین ایران خودرو اعلام کرده اند در صورت فروش خودرو امکان عودت وجه اضافه ( گران فروشی) دریافت شده میسر نمی باشد. لذا از مقام محترم قوه قضائی که بحق فرمودند کسی حق دورزن قانون را ندارد درخصوص گران فروش ایران خودرو و عودت مبلغ اضافه دریافت شده درخواست رسیدگی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
باشه رسیدگی میشه،احیانا درخواست دیگری ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
درابتداباید بُت بزرگ فساداقتصادی وباندبازی و زورگویی کشورکه توسط آقای رییسی شکسته شود. باید برخورد جدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
عشقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق جناب رئیسی عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد عامری
۱۶:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام بر سید
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد عامری اردها
۱۸:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
هرکس که به به ملتش خدمت کند با دعای همونها بدون پرسش در جوار رحمت حضرت حق خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
خدا پشت و پناهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
فقر و گرانی عدم امنیت می اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
توروخدا این خاوری رو اختلاس کرده خورده و برده را پیدا کنید اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
یزدان نورانی
۱۶:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی سلام علیکم بنده بعنوان یک ایرانی تقاضا دارم دریک حرکت انقلابی با گران فروشان و کم فروشان و احتکار گران بر خورد و آنها را مجازات کنیدبا این کار لطف بزرگی در حق ملت گردید و این شامل خودروسازان هم میشود یک کار گروه تشکیل بدهید صفر تا صد تولید خودرو را مورد بررسی قرار بدهند تا مشخص شود برای تولید هر خودرو چقدر هزینه میشود وقیمت واقعی آنرا مشخص و با همان قیمت به مردم ارائه بدهند سید بزرگوار جد شما رسول الله رحمت اللعالمین لقب گرفتند ما هم از شما چنین انظاری داریم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
بررسی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
بحث حقوق و دستمزد کارگران وکارمندان، استخدامهای متفاوت(شرکتی،قراردادی،رسمی و..) اینها موجب زدوبند و ضایع شدن حقوق مردم در دستگاههای مختلف می شود یکسان سازی قوانین و کاهش فاصله (شکاف) طبقاتی باعث کاهش جرم و البته پایداری خانواده ها می شود
قضا زدایی و سهل سازی قوانین برای مردم
اینکه مردم معطل نمونن خیلی مهمه
کاغذ بازیها کمتر بشه البته هم مجلس هم دولت وهم قوه قضاییه
به نظر بنده بهترین راه اینه که فضای ابراز عقیده سیاسی و ارائه نظر متفاوت با نظرات دیگران و حتی مخالفت با قوانین جرم انگاری نشود
دربحث انتقاد از مسئولین هم باز مسئول هرچند محترم باشد بهتر است صبر پیشه کرده
Iran (Islamic Republic of)
aziz
۱۵:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقای رئیسی امیدواریم روزی برسه که در کشور ما فساد اقتصادی به صفر برسه خدارا شاکریم که کشورمان دارای انسانهائی اندیشمند وبزرگ همچون شما هستش برای شما در سمت جدید آرزوی موفقیت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
باید با خیانت کاران برخورد جدی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
باکمال میل.خوب شد تذکر دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
امیدی نداریم از پارسال تا امساال پول پیشم که دست صاحب خانه بوده شده هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقایی رییسی خواهشاباگران فروشان ومفسدان اقتصادی مخصوصااین دوشرکت خودروسازی که هرجورکه خودشان بازارگرمی میکنندروبشدت مجازات کنیدحق مردم روازاین مفسدان بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
برای خرید گوشت و.. کارت ملی باید نشون بدیم
واقعا جای تاسفه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله فرجی شود
Germany
رضا
۱۵:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
امیدواریم تا عید نشده کلی خدمت انقلابی و مبارزه واقعی با فساد و نهاد و سازمان های متخلف داشت باشید

یا علی ما مردم هم پشت شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
تاعید خیلی دیره،زودتر برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سید جان تبرک
امیدوارم با کمک آقا امام رضا ریشه اختلاس و دزدی از بیت المال و مال حرام اندوزی رو بخشکانی
شما رو به امام رضا قسم میدم اگه کسی این متن رو میخونه اگه دسترسی به سید از هر طریق داره در مورد این ظلمی که خودروسازها و مافیای خودرو میکنن اطلاع رسونی بکنه کارگرم بعداز سالیان سال و نخوردنو جمع کردن و وام گرفتن گفتم امسال یک خودرو دست دوم بگیرم چقدر خودمو خانوادم امید داشتیم ولی ....... اجرتون به امام رضا
United States of America
عبدالله گرگانی
۱۴:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سید مرد انقلابی است...فرزند امام است.. با چپاول گران برخورد کند...دست دزدان را قطع کند..ب ...
Germany
جمال سایه وند
۱۴:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
با سلام و احترام

آقای رییسی تبریک میگم ریاستتون در قوه قضاییه رو

ازتون به عنوان نماینده مردم میخوام در این اوضاع گرانی و بی تدبیری که مسبب اون تنها خود دولت و بعضی مسئولان هستند
رسیدگی کنید به فساد بدون هیچ ملاحضاتی

گران فروشی در داروخانه ها بیداد می کنند . تخلفات دولتی ها ، گران فروشی ، فساد و مافیای سایپا و ایران خودرو و .....

در شهرستان ها با گران فروشی و متخلفان برخورد واقعی کنید.

دم عید مردم بتوانند ساده ترین کالا های امرار معاشی خودشان را بتوانند تهیه کنند .

قیمت اجناس و کالا بیاد پایین

تو رو خدا اگر می خونید کاری کنید مردم از شعار و حرف مسئولان خسته شدن

کاری کنید ممنونیم از شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
یکی از افتخارات من رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری به این سید عزیز بزرگوار بود
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
بسم رب الشهدا والصدیقین : سلام علیکم لطفا بفرمایید مبلغ یارانه ها را افزایش دهید تا اون سرپرست بیکار شده هم نون داشته باشه بخوره و جلوی خانوادش خجالت نکشه و حقوق کارگران و کارمندان و بازنشستگان تامیین اجتمایی را هم افزایش دهید که انشاءالله عدالت اجتماعی و تقسیم ثروت به صورت عادلانه باشد نه فقط تنها حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت را افزایش دهید
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
هر روز داریم زیر فشار گرانی میمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
با بستن تلگرام هزارن شغل از بین رفته قوه قضاییه جدید درخواست رفع فیلتر دهند .باتشکر از رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
عالیه
لطفاً اعضای شوراهای حل اختلاف را هم کنترل کنن خیلی جاها دارن در سایه موقعیت خود هر کاری میخوان میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
منتظر تحقق حرف های گفته شده ایم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشاالله مشکلات حل بشه . الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
يكي نيست ترمز اين خودروسازان را بكشد....
Netherlands
احمد محمدی
۱۴:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
مدت ده سال میباشد که در زندان بم میباشم همه زندگیم تباه شده این عفو اخیر هم قاضی ناظرگفته شاملتان نمیشود خواهشمندم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
میبینم که فیلتر شکنم داری اینترنت هم داری دیگه چرا اندر قفسی
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
باید از این پس نیروهای انقلابی که روحیه خدمت به مردم را دارند سرکار بیایند. مثل سردار سلیمانی، سردار سلامی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۴:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
توروخدا جلوی این گرانی هارو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۴:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
ایران خودرو و سایپا مصداقی از ترویج هرج و مرج در جامعه هستن.و از هیچ احدی حساب نمیبرن و خود باعث بالا رفتن سایر اقلام در کشور شده اند و به صورت افسار گسیخته قیمت ها از سر به فلک که چه عرض کنم از جو هم خارج شده.خواهشا رسیدگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
اقای رئیسی فساد مالی یکی از فسادهای جامعه هست
در بخش مواد مخدر
در بخش مشروبات الکلی

در بخش اربده کشی های سطح جامعه

در بخش آزاد سازی مجرمین پس از صدور حکم
در بخش اجرا نکردن احکام
و .....
لطفاً فقط فسادهای مالی تنها را در نظر نگیرید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
خدا به همراهت . انشاءالله جلوی خیلی از خلاف ها گرفته بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
بینم چی می کار میکنی دیگ جناب رئیسی مرد عمل
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
و مردم از دادگستري نا اميد شدن و فکر ميکنن خودشون باس عدالتو اجرا کنن و هر چي خشونت کمتر باشه يعني دادگستري درست رسيدگي ميکنه و مردم خيالشون راحته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
باید دست مفسدان اقتصادی هر چه زودتر قطع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
درود بر شما سید ، انشالله حرفت و عملت یکی باشه و همه ملت هم پشتت هستن انشالله هر مجرمی در هر مقامی رو رصد کن و اون رو بسزای عملش برسون ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلامت باشی
Germany
سارا
۱۳:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
توو همدان منطقه .. ، مردم نه برنج دارن ، نه مرغ نه رب هیچی نمیتونن بگیرن

اگر هم فروشگاهی چیزی میاره بی کیفیت ترین برنج رو میاره 69 تومن که خیلی ها نمیتونن بگیرن

الان دلار 12900 هست لطفا اقای رییسی کاری کنید بیاد قیمت ها پایین دولت و مفسدان رو تحت تعقیب و فشار بذارید

مردم رو بیچاره کردن اینا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
اینها به عهده قوه مجریه است یا قضایی؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
خدا کمک کنه واقعا
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
جناب رئیسی عزیز مشکلات مردم خواهشمندم حل کنید
Germany
صبا
۱۳:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
از حرف تا عمل ببینیم

فساد رو با بازرسی از بین میبرن

الان انقدر گرونی شده مردم بیچاره شدن
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
من رئیسی دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
از حرف تا عمل
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
هر چی میکشیم از سرمایه داری است چرا باید از یه قشر خاص حمایت بشه تا زمانی که از نیروی انسانی حمایت نشه هیچ چیز جای خودش نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
با غارتگران بیت المال چطور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا آنها مخل امنیت روحی و روانی مردم و اخلال در بازار نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
-
s
۱۳:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام سید ایرانخودرو دستتو میبوسه !یه خونه تکونی مشتی ازشان بکن ترا به جدت/!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله مشکلات به خوبی و خوشی حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
شکوری مهربان
۱۲:۱۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
صمیمانه به حضرت ایشان، ملت وانسانهای عدالتخواه تبریک وتهنیت عرض می نماییم،عدالتخواهان وانصاف دوستان بیش ازپیش باخیال راحت درهرجاکارکنندوخیانت کاران توبه کنندوبه دست وپای ملت نپیچندوبه لطف خداباهمدلی ورعایت انصاف باآرامش کافی کنارهم باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
صمیمانه به حضرت ایشان، ملت وانسانهای عدالتخواه تبریک وتهنیت عرض می نماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
اولویت های دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی در دوران ریاست جدید قوه قضاییه:


۱- پرونده بابک زنجانی و اعدام بدون تبعیض وی در صورت رسیدگی کامل و شناسایی تمامی عوامل دخیل در این دزدی با توجه به بازنگرداندن اموال بیت المال به کشور.
۲-بازگرداندن زنده یا مرده متهمان فراری پرونده های کلان مفاسد اقتصادی نظیر خاوری و مرجان شیخ الاسلام آل آقا و…با کمک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از کشور کانادا
۳-تشکیل دادگاه متهمین موسسات مالی غیرمجاز نظیر کاسپین - فرشتگان که مدت زمان مدیدی قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ و مطرح شدن موضوع آن در مناظره ها از ابتدای سال ۹۵ تا به امروز مورد تقاضای مردم،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سپرده گزاران این موسسات بوده بنحوی که شایعات و شبهات مطرح شده در پرونده مدیران این موسسات نظیر خاندان تفکر و سایر خانواده های سهامدار این موسسات و همدستانشان در بانک مرکزی که همگی متهم به مشارکت در اخلال عمده در اقتصادی کشور از طریق کلاهبرداری و اخذ وجوه کلان و حیف و میل اموال مردم با توسل به شیوه‌ها و مانور‌های متقلبانه بودند که این اقدامات موجب تشکیل تجمعات متعدد در کلان شهر مشهد و دیگر نقاط کشور از جمله تهران در سال۹۶ و ۹۷ گردید.و همچنین اقدامات این افراد موجب راهبندان و سلب آسایش عمومی و نظم جامعه و فراهم نمودن خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه و معاند نظام در پی داشته. مرتفع گردد.

۴-برگزاری دادگاه رسیدگی به تخلفات مالی حسین فریدون،مهدی جهانگیری،ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی و معاونت ارزی بانک مرکزی- - و تمامی افرادی که در دزدی و خروج سرمایه کشور و بازنگرداندن آن دخیل بوده اند توسط عده ای سودجو نباشیم بلکه شاهد دور زدن ملت و حاکمیت نیز توسط عده ای فریبکار نابکار نباشیم.
۵- تشکیل دادگاه متهمین میادین نفتی و گازی کشور گرفته تا وزیر وقت نفت در پرونده های رشوه های اخذ شده از شرکت های خارجی و قاچاق سوخت از کشور
۶-تشکیل دادگاه پرونده قاچاق سازمان یافته خودرو توسط مافیای واردت کنندگان خودرو و همدستانشان در وزارت صمت و وزیر سابق
۷-و….
و در نهایت از شما رسانه محترم ، سازمان های مردم نهاد، نظیر دیده بان شفافیت و عدالت و نمایندگان محترم مردم در خانه ملت عاجزانه خواهشمندیم این لیست را به پیوست ادله ،اسناد و مدارک مربوطه فایل بندی و تکمیل نموده و در اختیار ریاست جدید قوه قضاییه و عموم مردم جهت نظارت و پیگیری همگانی و ارائه گزارش از رسیدگی به این پرونده ها قرار دهید .
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۲:۰۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
موفق و موید باشی جناب آقای رئیسی. مردم الآن میفهمند که برخورد قاطع در برهه ای از زمان واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام ، انشااله تو دستگاه قضا باتوجه به اینکه سابقه حوزه فعالیت شما از ابتدای جوانی تا کنون همین زمینه بوده موفق باشید .
Iran (Islamic Republic of)
u
۱۱:۵۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
زنده باد ایرانی و درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقای رییسی حدود 6400 نفر سال 1396 آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شدن دو ساله هنوز جذب کار نشدن خواهشا ی حرکتی
آقای رییسی حدود 6400 نفر سال 1396 آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شدن دو ساله هنوز جذب کار نشدن خواهشا ی حرکتی
آقای رییسی حدود 6400 نفر سال 1396 آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شدن دو ساله هنوز جذب کار نشدن خواهشا ی حرکتی
آقای رییسی حدود 6400 نفر سال 1396 آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شدن دو ساله هنوز جذب کار نشدن خواهشا ی حرکتی
آقای رییسی حدود 6400 نفر سال 1396 آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شدن دو ساله هنوز جذب کار نشدن خواهشا ی حرکتی
آقای رییسی حدود 6400 نفر سال 1396 آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شدن دو ساله هنوز جذب کار نشدن خواهشا ی حرکتی
آقای رییسی حدود 6400 نفر سال 1396 آزمون استخدامی قوه قضاییه قبول شدن دو ساله هنوز جذب کار نشدن خواهشا ی حرکتی
آقا ما تمام مراحل رو گذروندیم پس کی میخوا جذب کار بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله مشکلات رئیسی حل می کنه
-
عباس گودرزی
۱۱:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام ضمن تبریک به مسئول قوه قضائییه پیشنهاد می شود طرحی برای اصلاح قوانین قضایی جهت بازدارندگی برای کاهش جراءم افسار کسیخته به مجلس ارائه و اقتدار نظام اسلامی را بر گردانند . تا شاهد این همه رانت و اختلاس و قاچاق و بی بند و باری ( هنجار شکنی های مختلف ) نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقای رئیسی انشااله پر قدرت و با انگیزه عمل کنید و امید رو در دل مردم زنده کنید مردم از این بی عدالتی ها نفرت دارند و هرگز کسانی راکه مسئول این موضوعات هستند نمی بخشند شاید سکوت کنند بنا به دلایل ممکنه ، ولی آه مظلوم روزی مارا گرفتار خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
موفق باشند درود بر سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
آقای رییسی به گرانی ها به خصوص گرانی خودروها رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
شما بفرماييد منزل چشم فردا درست ميشه
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد
۱۱:۲۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
بازوی قدرتمند و با اخلاص رهبری ، فساد را ریشه کن کنید. مردم از دست رانت ودروغ وکلک و خسته اند . واقعا خسته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله دست اختلاسگرا از بیت المال کوتاه کنید
-
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله اوضاع به خوبی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
مقوله عدالت و قضا در بر گیرنده حاکم عادل و درستکار است ، هرج و مرج و اختلاف طبقاتی و فساد و پولشویی و هرآنچه که باعث بی عدالتی شود بدلیل داشتن قوه قضاییه ضعیف و نا کار آمد است ، ملت ها زمانی به حق خود می رسند که حاکمی عادل و درستکار و با بینش و آگاه به مسائل روز باشد و امیدواریم آقای رییسی همان شخصی باشند که به بدین وضع آشفته پایان دهد و ریل انقلاب را به مسیر واقعی خود بر گرداند ، چون بهم گسیختگی نتیجه فاجعه بار خواهد داشت و دراین شرایط فساد ارکان کشور را بشدت تهدید می کند که دلیل آن بی توجهی به حقوق و امنیت همه جانبه است ، بی عدالتی و فقر فساد بدلیل زیاده خواهی گروهی فاسد است که همچنان حاشیه امنی برای خود ایجاد کردند تا چپاول کنند و از نظر قانونی هم مانعی را سر راه خود نمی بینند ، متاسفانه یک درصد قانون گریز که از قدرت سوءاستفاده می کنند عامل بی ثباتی اقتصادی شدند ، انتظار داریم که قوه قضاییه بدون هیچگونه گذشتی با عوامل اصلی و شناخته شده برخورد جدی داشته باشد چون تاکنون ما شاهد آن نبودیم ، مفسدان از سوی افراد خاص حمایت می‌شوند و بدون حمایت آنان فسادی اتفاق نخواهد افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
,ای کاش رئیس جمهور میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
امیدوارم انتخاب شما نقطه عطوی در برخورد با متخلفان باشد طوری که کسی جرات تخلف نداشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشالله به زودی زود همه مفسدین اقتصادی به جزای اعمالشان می رسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
انشاءالله.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سید بزرگوار خوش آمدی قدمت مبارک انشاالله فاسدبرچیده می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
عشقه رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
اول با اون خودروسازها برخورد کنین که اعصاب ملتو خرد کردن در روز روشن کلاه میزارن سرمردم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
ای
ابراهیم رئیسی
فساد رو بشکن ونابود کن . درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
گل گفتی لایک
۱۲
آخرین اخبار