آماده سازی مراکز راهنمایی مسافران نوروزی در همدان

معاون خدمات شهری از آماده سازی جایگاه های امدادی و خدماتی به منظور راهنمایی مسافران نوروزی در جنب بوستان نماز و پارک نواری بهشت خبر داد.

آماده سازی مراکز راهنمایی مسافران نوروزی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری همدان گفت:کانکس و جایگاه جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین خودرو و کانکس فوریت‌های پزشکی، پلیس راهور و نیروی انتظامی و امداد خودرو خدمات مورد نیاز در راستای استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی را ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی دستگاه های خدمات رسان بیان کرد: همدان باتوجه به دارا بودن قابلیت های گردشگری پذیرای هزاران گردشگر است و باید دستگاه‌های متولی با مشارکت همدیگر در نحوه خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی تلاش کنند.

علی ضمیر با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی قابل توجه برای راهنمایی گردشگران از میدان شهید سردار همدانی تا بوستان نماز و از میدان امام حسن(ع) تا پارک نواری بهشت بیان کرد: کانکس عرضه مواد خوراکی متناسب با نیاز مسافران در بوستان نماز، آماده سازی مسجد راه کربلا، پاک‌سازی و تنظیف پارک و نگهداری از سرویس بهداشتی و نصب تجهیزات و علایم ترافیکی جهت پارک خودروها در این دو پارک آماده میزبانی از مسافران هستیم.

وی از افتتاح محل بوستان نماز برای استقبال و راهنمایی مسافران در روز یکشنبه 26 اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: خاتمه طرح، 16 فروردین ماه 98 می باشد.

معاون خدمات شهری اظهار داشت : برای آماده‌سازی این دو محل سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، سیما، منظر و فضای سبز شهری، حمل و نقل و ترافیک، شهرداری‌های مناطق سه و چهار، میراث فرهنگی، جمعیت هلال احمر، امداد خودرو، اداره برق، اورژانس شهرستان، پلیس راهور و نیروی انتظامی همکاری می‌نمایند.
انتهای پیام/ج

مراکز راهنمایی مسافران نوروزی در همدان آماده می شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار