برنامه سلامت نوروزی در بوکان آغاز شد

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان از آغاز اجرای برنامه سلامت نوروزی در این شهرستان خبرداد.

رحیم ایزدمهر کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان در گفت: وگو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: برنامه سلامت نوروزی از امروز بیستم اسفند ماه، لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ با حضور فعال کلیه کارشناسان بهداشت محیط شهرستان و نیز همکاری بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت و با تشدید کنترل و نظارت بر مراکز و اماکن حساس طی ایام نوروز اجرا می‌گردد.

وی افزود: بازرسی از سامانه‌های آب رسانی، سنجش کلر باقی مانده و ثبت در کارتابل، سنجش با تجهیزات پرتابل و انجام آزمایشات میکروبی، بازرسی و نمونه گیری از استخر‌های شنا، رسیدگی به شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ و توزیع برچسب و کارت‌های این سامانه، بازدید از محل‌های اسکان مسافران نوروزی و جایگاه‌های عرضه سوخت از جمله فعالیت‌هایی می‌باشد که به صورت گسترده در برنامه سلامت نوروزی به اجرا می‌شود.

ایزدمهر ادامه داد: رصد و اجرای برنامه سلامت نوروزی توسط سه تیم بازرسی و یک تیم نظارتی و اکیپ‌های ثابت مستقر در ستاد مرکز بهداشت طی روز‌های ۲۰ اسفند ۹۷ تا ۱۵ فروردین ۹۸ به اجرا می‌گردد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان در پایان از کلیه همشهریان و مسافرین محترم نوروزی درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مراتب را از طریق سامانه شبانه روزی بهداشت ۱۹۰ و شماره تلفن ثابت ۴۶۲۳۴۰۶۶ ستاد مرکز بهداشت بوکان اعلام و پیگیری نمایند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.

انتهای پیام / ا 

اجرای برنامه سلامت نوروزی در  بوکان 

برچسب ها: اخبار سلامت ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.