فغانی: انتقاد کردن در فوتبال ایران جدید نیست

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: انتقاد کردن در فوتبال ایران جدید نیست و نه با تعریف‌ها خوشحال می‌شوم نه با انتقاد‌ها ناراحت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی درباره جدایی رضا سخندان از تیم داوری مشهور فوتبال ایران بیان کرد: سخندان باید برای یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا با ما به سیدنی بیاید‌. پس از آن بازی، محمدرضا ابوالفضلی که نفر سوم فهرست کمک داوران ما است جای او به تیم داوری ما اضافه می شود‌.

او ادامه داد: در سال هی اخیر اتفاق های خوبی برای ما رخ داده است اما با توجه به اینکه سخندان به ۴۵ سالگی رسیده است و برای جام جهانی بعدی نمی تواند جزء تیم داوری ما باشد باید از این تیم جدا شود اما داوران دیگر بین المللی ما می توانند از تجربیات او در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند. همیشه با سخندان شوخی می کنم و هیچ وقت هم از او در این سال ها دلخور نشده ام. خوشحالم در این سال ها همراه سخندان افتخارهای زیادی کسب کردیم.

فغانی درباره انتقادهایی که پس از بازی نساجی- پرسپولیس علیه او مطرح شده و حتی برخی صفحات مجازی خبر از استقلالی بودن همسرش و تمایل او به این تیم خبر داده اند، گفت: این مسائل در فوتبال ایران جدید نیست. پس از بازی سپاهان و پرسپولیس مرا به طرفداری از پرسپولیس متهم کردند و اکنون که آنها حس می کنند علیه پرسپولیس سوت زده ام علیه من صحبت می کنند. من توجهی به این مسائل ندارم. نه تنها با تعریف ها خوشحال می شوم و نه انتقادها ناراحت. هدف و کار خودم را دنبال می کنم.

داور بین المللی فوتبال ایران درباره سفر پیر لوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا به ایران برای تماشای دربی ۸۹ پایتخت اظهار داشت: خارج از کشور دیدگاه مردم نسبت به ایران خیلی خوب نیست اما وقتی پیرلوئیجی کولینا به ایران بیاید دیدگاهش هم نسبت به فوتبال و داوری ایران تغییر می کند. به همین دلیل امیدوارم کولینا که در راس داوری دنیا است برای دربی به تهران بیاید.

او درباره اینکه چه زمانی می توان به صورت آنلاین از سیستم VAR در ایران استفاده کرد، گفت: از روز اول هم گفتم دریافت مجوزهای لازم برای اجرای VAR در ایران دست کم ۹ ماه زمان می برد اما این سیستمی که می خواهیم از آن استفاده کنیم تنها نیاز به تائید فیفا دارد.


بیشتر بخوانید:

رفعتی: خسروی خودش را شیر می‌داند

مراسم بزرگداشت داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد

تیم داوری علیرضا فغانی در مسابقات آسیایی تغییر کرد


انتهای پیام/

اظهارات فغانی در حاشیه مراسم بزرگداشت داوران لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.