با افرادی که در ایجاد نابسامانی و اخلال در نظم بازار مرغ و دام استان نقش دارند برخورد قاطع شود

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:با افرادی که در ایجاد نابسامانی و اخلال در نظم بازار مرغ و دام نقش دارند بایستی برخورد قاطع صورت گیرد تا مردم برای خرید این اقلام به زحمت نیفتند.

با افرادی که در ایجاد نابسامانی و اخلال در نظم بازار مرغ و دام نقش دارند برخورد قاطع شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان  در دیدار با مسئولین سازمان جهاد کشاورزی در امور دام و طیور استان گفت:با توجه به گزارشات اخذ شده مبنی بر میزان کشتار مرغ‌ها بصورت روزانه و توزیع شده به بازار، مشاهده صف‌های طولانی مردم برای گرفتن مرغ مطلقا قابل قبول نیست و دلایل این نابسامانی‌ها نبود نظارت دقیق مسئولین امر بر مراکز توزیع مرغ می‌باشد.

وی با بیان اینکه کشتار و توزیع مرغ در استان بایستی بر اساس نیاز مردم صورت گیرد افزود:با افرادی که در ایجاد نابسامانی و اخلال در نظم بازار مرغ و دام نقش دارند بایستی برخورد قاطع صورت گیرد تا مردم برای خرید این اقلام به زحمت نیفتند.

رئیس شورای قضایی استان با تأکید بر اینکه کیفیت مرغ‌های عرضه شده به بازار و مصرف مردم بایستی مورد توجه باشد بیان کرد: بنا به اعلام مدیر پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان جوجه‌ها بعد از بازده زمانی ۴۵ روزه بایستی وارد بازار شده و به مصرف برسند و مسئولین نیز نظارت دقیق و گسترده‌ای بر این موضوع داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان همچنین خطاب به مدیر کل دامپزشکی استان اظهار کرد:اولویت اول مراکز توزیع مرغ و گوشت تأمین نیاز استان می‌باشد، مطلقا مجوز صادرات و خروج این اقلام از استان داده نشود.

در ابتدای این جلسه معاون بهبود و تولیدات جهاد کشاورزی استان، مدیر کل دامپزشکی استان و مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی گزارشی از اقدامات حوزه خود و وضعیت توزیع مرغ و گوشت در استان ارائه نمودند.
 
 
انتهای پیام/ن

اولویت اول مراکز توزیع مرغ و گوشت تأمین نیاز استان می‌باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.