رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی مطرح کرد؛

نبود نظارت کافی بر شهریه مدارس برخی استان‌ها/ ۳۴ مدرسه شهریه اضافی گرفته بودند

زینی‌وند گفت: در برخی استان‌ها نظارت کافی بر فرایند اخذ شهریه نبوده است و سال گذشته ۳۴ مدرسه شهریه اضافی دریافت کرده‌اند.

نظارتی جدی بر الگوی شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در حاشیه گردهمایی مشترک معاونت، مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود، اظهار کرد: مهمترین برنامه در مدارس غیر دولتی شهریه و الگوی شهریه است که آن را متناسب با الگویی که سالهای گذشته داشتیم، آسیب شناسی کردیم.

وی ادامه داد: در مواردی باید برخی فاکتورها اصلاح شوند و اکنون در مرحله ورود اطلاعات در سامانه برای برنامه ریزی شهریه هستیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با اشاره به اینکه ۷ استان در حال ورود اطلاعات مربوط به اردوی شهریه هستند، اظهار کرد: تا پایانه هفته باید سایر استان ها اطلاعات را کامل و ارسال کنند تا کار مطابق با ماده ۱۶ قانون بررسی و تهیه الگوی شهریه پیش رود.

زینی وند بیان کرد: کارگروه الگوی شهریه باید در مدارس غیردولتی تعریف شود و امسال برای اولین را این کار را انجام دادیم پس از آن شورای نظارت استان شهریه را بررسی و تایید می کند و بعد از این مرحله شورای نظارت مرکزی به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به اینکه برخی از استان‌ها نظارت کافی بر فرایند اخذ شهریه ندارند، تصریح کرد: سال گذشته با نظارت های انجام شده دریافتیم که ۳۴ مدرسه شهریه اضافی دریافت کرده اند و بیش از ۵۰۰ بازدید در شهر تهران داشتیم که برای حل این مسئله وارد مکاتبه شدیم.

وی با بیان اینکه در هر مدرسه شهریه متناسب با آیتم های زمان و هر سر فصل مشخص شده در قانون تعیین شده است، گفت: بنا داریم سال آینده استان‌ها با جدیت بیشتری نظارت کافی بر عملکرد مدارس از حیث دریافت شهریه مطابق با قانون داشته باشند در غیر این صورت با چالشی جدی مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/

عزم جدی برای نظارت بر شهریه مدارس غیر دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار